کد خبر: ۶۶۶۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
آتش‌بازی گورخرها پس از درخشش ایرانی‌ها؛

تصاویر| کاوه و علی‌قلی گل زدند و به خیابان رفتند!

شارلروا با درخشش ستاره‌های ایرانی خود توانست برابر اوستنده به پیروزی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه مسابقات هفته دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل بازی قبل در ترکیب، کاوه رضایی را جزو نفرات ذخیره و یونس دلفی را دور از فهرست داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استاد دو پایس به مصاف اوستنده رفت.

نیمه اول با نتیجه صفر- صفر پایان پیدا کرد، اما شارلروا که به دنبال دومین برتری پیاپی فصل در دیدار خانگی مقابل اوستنده بود، از دقیقه ۶۳ کاوه رضایی را به ترکیب اضافه کرد تا ترکیب هجومی‌تری برای ادامه مسابقه داشته باشد.

تصاویر| کاوه و علی‌قلی گل زدند و به خیابان رفتند!

علی قلی‌زاده که با حرکات تکنیکی خود بارها خط دفاعی اوستنده را آزار داده بود، در دقیقه ۷۶ نفوذی در پشت محوطه جریمه حریف انجام داد و با یک پاس در عمق چشم‌نواز کاوه رضایی را در موقعیت خوبی گذاشت تا او با مهار توپ و شوت زمینی دقیق گل اول شارلروا را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۲ قلی‌زاده جای خود را به ریبیرو کاستا داد و شارلروا نیز موفق شد برتری یک بر صفر خانگی مقابل اوستنده را حفظ کند تا در جدول ژوپیر لیگ به امتیاز ۶ از دو مسابقه برسد.

قلی‌زاده در حالی مقابل اوستنده پاس گل داد که فصل گذشته نیز با دادن ۶ پاس گل بهترین پاسور شارلروا بود و کاوه رضایی هم که سال قبل ۱۲ گل زده بود، توانست نخستین گل فصل خود را در اولین بازی و حضور تعویضی‌اش به ثمر رساند.

اما جشن و پایکوبی گورخرها (لقب شارلروا) در بیرون از استاد دو پایس با تماشاگرانی که با فاصله چند متری و در سمت مقابل خیابانِ بیرون از ورزشگاه آتش‌بازی به راه انداخته بودند، برگزار شد تا جشن دومین برد فصل برای بازیکنان و هواداران شارلروا به شکل ویژه و در شرایط خاصی انجام شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین