کد خبر: ۶۶۷۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۵

صادرات مس ۲ برابر شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره اینکه در پنج ماه نخست امسال صادرات مس دو برابر سال گذشته ای بود که از سال قبل از آن ۲.۴ بیشتر بود اظهار کرد: شرایط توسعه ای خوبی را شرکت مس دنبال می کند و بیش از دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو به علاوه ۲۵ هزار میلیارد تومان برنامه ریزی برای توسعه صنعت مس داریم که با این اتفاقات مس می تواند حرف اول را در تمام زمینه ها در کشور بزند و این اتفاق سبب خواهد شد شرکت مس جزء ۵ شرکت برتر خاورمیانه لقب بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

"اردشیر سعدمحمدی" عصر امروز ۲۷ مرداد ماه در مراسم تقدیر بازیکنان مس رفسنجان از کارگران مس سرچشمه اظهار کرد: صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر را به تمام مسئولین و پرسنل خدوم شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک عرض می کنم و به تمام بازیکنان و سرمربی، اعضای هیئت مدیره تبریک می گویم که باعث افتخار برای صنعت مس شدند، همچنین به مردم شهر رفسنجان تبریک عرض می کنم که این اتفاق باعث شادی و شعف بین مردم شد.

وی افزود: نکته ای که حائز اهمیت است اینکه کار تازه آغاز شده و با توجه به اینکه لیگ برتر لیگی متفاوت تری از لیگ دسته یک از لحاظ حرفه ای است سرفصل جدیدی برای این تیم شروع شده که این را با برنامه ریزی درست و دقیق پیگیری کرده و از امروز باید به فکر جذب بازیکن بود.

صادرات مس ۲ برابر شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: تیم منجسم، متحد و حرفه ای لازم داریم و برای فصل اول حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر حضور در نیمه بالای جدول را انتظار داریم و برای سال بعد گرفتن سهمیه را پیش بینی می کنیم و با یک روند مشخص باید صحنه آسیایی را در برنامه کار صنعت مس قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع مس در سال ۹۸ به عنوان رتبه اول شرکتهای صنعتی در همه زمینه ها افتخارآفرینی کرد، تصریح کرد: توسعه متوازن در همه بخش ها می تواند بالانس حرکتی یک مجموعه را تبیین کند به همین دلیل باید از مدیران مجموعه مس که در این افتخارآفرینی مشارکت داشتند تشکر کنم.

سعدمحمدی خاطرنشان کرد: در پنج ماه نخست امسال صادرات مس دو برابر سال گذشته ای بود که از سال قبل از آن ۲.۴ بیشتر بود، شرایط توسعه ای خوبی را شرکت مس دنبال می کند و بیش از دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو به علاوه ۲۵ هزار میلیارد تومان برنامه ریزی کردیم برای توسعه صنعت مس که مس بتواند حرف اول را در تمام زمینه ها در کشور بزند و این اتفاق سبب خواهد شد شرکت مس جزو پنج شرکت برتر خاورمیانه لقب بگیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: جایگاه ما در سطح ورزش نیز باید با همان طراز شکل بگیرد و اگر می خواهیم به جام باشگاههای آسیا برویم باید حضوری قدرتمند باشیم، اگر در لیگ برتر رفتیم باید حضور قدرتمند داشته باشیم که بر اساس شان صنعت مس باشد.

وی با اشاره به لزوم اخلاق مداری در فوتبال، تاکید کرد: تیم فوتبال یکی از شاخص های نمایش دهنده یک بنیان صنعتی است و رفتار ما در زمین با بازیکنان و داور باید به گونه ای باشد که همه بگویند این تیم با اخلاق فنی است و از نظر اخلاق، رفتاری و فنی در تراز بالایی است.

سعدمحمدی در ادامه افزود: کار خیلی خیلی جدی در پیش داریم و حضور در لیگ برتر به این سادگی نیست و قطعا نیازمند یک برنامه مشخص علمی و فنی است که باید طبق آن قدم به قدم جلو برویم. مس کرمان نیز با یک گل اختلاف از لیگ برتر جا ماند که سعی می کنیم سال آینده شرایطی را فراهم کنیم که مس کرمان نیز به لیگ برتر حضور یابد. سال آینده مس شهربابک نیز امیدواریم در لیگ یک حضور پیدا کند تا یک حضور منسجم در همه رده های لیگ را داشته باشیم.

وی با توصیه به مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نسبت به پرورش استعدادهای جوان، یادآور شد: این موضوع سلسه مراتبی را برای شناساندن استعدادها شکل می دهد و باعث انگیزه در شهر و استان می شود. همچنین باید ساختار مکتوب و فنی لیگ برتری در تیم داشته باشیم.

سعدمحمدی اضافه کرد: حضور غیرتمندانه مس رفسنجان توسط آقای ربیعی سرمربی تیم طی یک فصل حضور در تیم را تبریک عرض می کنم و امیدوارم بازیکنان مس رفسنجان با غرور لباس تیم را بپوشند و با غرور برای آن بجنگند تا موفقیتهای بیشتر را برای استان کرمان، رفسنجان و شرکت مس ایجاد کنیم و حضور ما یک حضور ارزشمند در لیگ برتر باشد.

در این مراسم به صورت نمادین کاپ قهرمانی لیگ دسته اول باشگاههای ایران توسط چند تن از بازیکنان مس رفسنجان به تعدادی از کارگران مجتمع مس سرچشمه اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین