کد خبر: ۶۶۷۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

قابلیت جدید برای کنترل آیفون بدون لمس صفحه

به روزرسانی سیستم عامل iOS ۱۴ اپل قابلیت دسترسی جدیدی به نام Back Tap را معرفی می کند که اجرای برخی از اعمال در گوشی بدون نیاز به لمس صفحه نمایش را امکان پذیر می کند.
قابلیت جدید برای کنترل آیفون بدون لمس صفحه
آفتاب‌‌نیوز :

قابلیت Back Tap اجرای برخی از کارها مانند گرفتن اسکرین شات یا اجرای میانبر یک برنامه بدون نیاز به لمس صفحه گوشی و تنها با زدن دو یا سه ضربه به پشت گوشی را امکان پذیر می کند.

به روزرسانی iOS ۱۴ رسما در پاییز عرضه می شود اما کاربران می توانند نسخه بتای عمومی آن را نصب و امتحان کنند.

زمانی که اپل به روزرسانی iOS ۱۴ را در ماه ژوئن معرفی کرد، عمده توجهش به صفحه خانگی و اپلیکیشنهایی نظیر سافاری، پیامها و سیری بود اما این آپدیت شامل امکانات دسترس پذیری جدیدی است که جالبترین آنها قابلیت Back Tap محسوب می شود و برای کسانی که به دنبال گرفتن سریع اسکرین شات یا اجرای یک برنامه هستند بسیار مفید خواهد بود.

علاوه بر قابلیتهایی مانند قابلیت Back Tap، آپدیت iOS ۱۴ تغییراتی مانند امکان افزودن ویجت به صفحه خانگی و App Library جدیدی که برنامه ها را به طور اتوماتیک سازماندهی و مرتب می کند را به همراه خواهد داشت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، قابلیت Back Tap در گوشیهای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ایکس، آیفون ایکس ای، آیفون ایکس اس مکس، آیفون ایکس آر، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس کار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین