کد خبر: ۶۶۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

جنجال دوباره مقام "ناشناس" دولت ترامپ: به بیرون کردن او از کاخ سفید رای بدهید

یک مقام ناشناس دولت ترامپ که مطلبی جنجالی در نیویورک‌تایمز درباره "گروه مقاومت" درون کاخ سفید نوشته بود، اکنون در کتاب جدیدی از رای‌دهندگان خواسته تا دونالد ترامپ را "رئیس‌جمهوری تک دوره‌ای" کنند.
جنجال دوباره مقام
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پایگاه پولتیکو، این مولف در پیش گفتار نسخه جدید از پرفروش‌ترین کتاب خود در سال ۲۰۱۹ تحت عنوان "یک اخطار" به خوانندگان می‌گوید که انتخاب مجدد این رئیس جمهور "به معنای فروپاشی یک ملت" خواهد بود و منجر به "ادامه لغزش رو به پایین به سمت خشونت اجتماعی خواهد شد و ایالات متحده آمریکا در پس زمینه عرصه جهانی که زمانی آن را رهبری می‌کرد، محو می‌شود و آسیب‌ها به نهادهای دموکراتیک ما هم جای خود را دارند."

این نویسنده در نسخه جدیدی از کتابش که امروز (سه‌شنبه) منتشر می‌شود، گفته است: "شخصیت باید رأی ما را تعیین کند، زیرا این مسیر ملت ما را تعیین می‌کند. در این انتخابات نباید هیچ معیار بالاتری برای رأی‌دهندگان وجود داشته باشد -نه احساسات و شرایط، نه ایدئولوژی شخصی یا سیاسی ، نه منیّت و نه اقتصاد."

بنا بر این گزارش، نویسنده مذکور از سایر مقامات دولت آمریکا می‌خواهد که با نزدیک شدن به زمان انتخابات در نوامبر از برنامه‌های کاری خود برای صحبت در "فصل رک‌گویی" استفاده کنند و همچنین هشدار می‌دهد که از "صفوف مشاورانی که به رئیس‌جمهور چیزی که نیاز دارد بشنود، به جای چیزی که مایل است بشنود، می‌گویند، کاسته شده ‌است."

آنها همچنین با اشاره به موضوع هویت خود می‌گویند که قصد دارد خود را در "موعد مقرر" معرفی کند. نویسنده در ماه نوامبر گفته بود که آنها قصد دارند به زودی هویت خود را فاش کنند.

این نویسنده می‌گوید، در آن لحظه رئیس جمهور "به حواس‌پرتی غلبه می‌کند و ناشناس ماندن راهی برای محروم کردن او از سلاح مورد علاقه‌اش پریشانی جمعی -حملات شخصی- است و او وادار می‌شود در محوریت موضوع و شخصیت خود بحث کند."

کارزار انتخاباتی ترامپ با محکوم کردن گفته‌های این مولف ناشناس، دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: این یک خودی در واشنگتن دی.سی است که تلاش دارد کتاب‌هایش را به دیگر خودی‌های دی.سی بفروشد. اینها یک مشت مزخرفات بزدلانه از جانب شخصی از دولت عمیق است که آنقدر شجاعت ندارد که اسمش را روی حرف‌هایش بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین