کد خبر: ۶۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

پیش بینی مجله فوربس؛ نیکی هیلی معاون اول ترامپ می شود

مجله فوربس با استناد به برخی گمانه زنی‌ها در باره معاون اول دونالد ترامپ نوشت که رییس جمهوری هنوز برای بازگرداندن نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا درسازمان ملل به کاخ سفید وقت دارد.
پیش بینی مجله فوربس؛ نیکی هیلی معاون اول ترامپ می شود
آفتاب‌‌نیوز :

مجله فوربس به نقل از کارشناسان و با نزدیک شدن به کنوانسیون ریاست جمهوری جمهوریخواهان می‌نویسد، هنوز دونالد ترامپ برای روکردن برگ معاون اول جدید فرصت دارد.

به گفته کارشناسان، ترامپ می‌تواند با جایگزین کردن هیلی به جای پنس بازی انتخاباتی را تغییر دهد و همچنین می‌تواند برای اولین بار در تاریخ آمریکا یک زن را به عنوان معاون اول رییس جمهوری انتخاب کند.

در ماه مارس (اسفند) شبکه سی ان ان پیش بینی کرد که در جولای (تیر) سال جاری دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با کنار گذاشتن مایک پنس، نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را جایگزین وی می‌کند.

"پال بگالا" مشاور بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا در آن زمان گفت: رخ دادن این اتفاق پیش بینی نیست بلکه حتما ترامپ این کار را خواهد کرد.

جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، هفته گذشته به طور رسمی اعلام کرد کامالا هریس را برای معاون اولی خود در این دور از رقابت‌ها برگزیده است که در همان دقایق نخستین، مورد استقبال طیف‌های گسترده‌ای از شخصیت‌های دموکرات قرار گرفت.

نیکی هیلی و کاملا هریس شباهت‌هایی با هم دارند از جمله این که والدین هر دو ریشه‌های هندی دارند. نیکی هیلی در ۲۰ ژانویه ۱۹۷۲ در بامبرگ، کارولینای جنوبی در یک خانواده هند متولد شد.

والدینش مهاجرانی از پنجاب، هند بودند. کامالا هریس متولد سال ۱۹۶۴ از کالیفرنیا است. مادر او مهاجری از هند و پدر او اهل جامائیکا بودند.

هیلی نخستین فرماندار زن کارولینای جنوبی از منتقدان برجسته ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود. ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی ۹۵)، وی را به عنوان سفیر خود در سازمان ملل متحد منصوب کرد و هیلی تا پایان سال ۲۰۱۸ مشغول خدمت در این سمت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین