کد خبر: ۶۶۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

دستگیری سرایدار خائن در لواسان/ کشف طلاهای 10 میلیاردی در باغچه منزل

ماموران کلانتری لواسانات از دستگیری سرایداری که اقدام به سرقت 10 میلیارد طلا از صاحبکارش کرده و آن را در باغچه پنهان کرده بود، خبر داد.
دستگیری سرایدار خائن در لواسان/ کشف طلاهای 10 میلیاردی در باغچه منزل
آفتاب‌‌نیوز :

مدتی قبل و در پی طرح شکایت یکی از اهالی منطقه لواسان در خصوص سرقت بیش از 10 میلیارد ریال طلا و جواهرات از محل سکونتش، پرونده ای با موضوع سرقت منزل تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 166 لواسانات قرار گرفت. در نخستین گام نیز ماموران به محل سرقت مراجعه کردند که در جریان بررسی محل سرقت، مأموران اطمینان پیدا کردند سرقت به شیوه داخلی بوده و سارق یا سارقان اطلاعات دقیقی از میزان و محل دقیق طلاجات داشته اند، چرا که هیچ نشانه‌ای از تخریب یا جستجو در محل به دست نیامد.

در همین راستا نیز با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده، تحقیقات از افراد مرتبط با مالباخته در دستور کار مأموران قرار گرفت و در جریان آن ماموران متوجه شدند از حدود 10 روز قبل از وقوع سرقت، جوانی حدودا 30 ساله به عنوان سرایدار در منزل مالباخته استخدام شده و به همین دلیل نیز به راحتی در آنجا تردد داشته است. در همین راستا نیز این جوان را که در تحقیقات اولیه خود را بی‌گناه معرفی کرده بود، به شکل نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

در جریان همین رصد نامحسوس نیز ماموران متوجه رفت و آمدهای مشکوک یکی از دوستان نزدیک این جوان شده و او را نیز تحت نظر قرار دادند تا اینکه ماموران متوجه شدند این فرد برای فروش یک قطعه طلا به یک طلافروشی در منطقه لواسانات رفته است. بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همزمان از مالباخته نیز برای حضور در کلانتری دعوت شد و طلای مذکور از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

با کسب این شواهد، متهم دستگیر شده نیز زبان به اعتراف باز کرد و گفت: قطعه طلا از سوی سرایدار در اختیار من قرار گرفت تا آن را بفروشم. در همین راستا نیزجوان سرایدار هم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت که او هم به جرم خود اعتراف کرد و گفت: جعبه جواهرات مالباخته را پس از سرقت در باغچه خانه دفن کرده تا در فرصتی مناسب اقدام به فروش قطعات آن کند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: طلاجات مکشوفه طی هماهنگی با مرجع قضائی به مالباخته پس داده شد و دو متهم دستگیر شده نیز پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین