کد خبر: ۶۶۷۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیتی محله محور پلیس و دستگیری 2 هزارنفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.
دستگیری 2 هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور و دستگیری یک هزار و 107 نفر مواد فروش و جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر در 7 روز گذشته خبر داد.

وی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی 7 روز گذشته موفق به دستگیری تعداد 19 قاچاقچی، یک هزار و 107 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از 254 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
بيش از هزار نفر مواد فروش و ١٩ قاچاقچي دستگير و ٢٥٤ گرم مواد از آنها بدست امده يعني هر از هر نفر تقريبا دو دهم گرم مواد گرفتن / حتي نميشه گفت مصرف كننده تفنني بودن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین