کد خبر: ۶۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

آینده‌ای مبهم در انتظار «مسی»

رسانه‌های اسپانیا مدعی شدند که دیدار میان سرمربی جدید بارسلونا و ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها امیدوار کننده نبود و این ستاره آرژانتینی آینده خود در این تیم را مبهم دانسته است.
آینده‌ای مبهم در انتظار «مسی»
آفتاب‌‌نیوز :

رادیو اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که دیدار «لیونل مسی» با «رونالد کومان» سرمربی جدید تیم بارسلونا نتایح رضایت بخشی برای کومان نداشته است. زیرا مسی به او عنوان کرد که برای برنامه‌های تاکتیکی روی او حساب نکند و آینده مبهمی را در بارسلونا خواهد داشت و به نظر می‌رسد خارج از پروژه‌های فصل آینده تیم قرار خواهد گرفت.

در واقع از دلایل مبهم اعلام شدن آینده مسی، موانع مالی برای جدا کردن این بازیکن از بارسلونا است. این ستاره آرژانتینی بندی در قراردادش وجود دارد که به او اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهد قراردادش را فسخ و به‌عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود، اما دستمزد بالای او سبب شد تا ۲ یا سه تیم توانایی جذب او را داشته باشند.

مسی به همراه بارسلونا پس از تحقیر در مقابل بایرن‌مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا حالا شاید به فکر جدایی از این تیم افتاده باشد. این فوق ستاره آرژانتینی از مدیریت باشگاه به شدت ناراضی است و ممکن است در صورت ماندن کادر مدیریتی فعلی، این بازیکن نیز قید بارسا را زده و به تیم دیگری برود.

خبرهایی مبنی بر علاقه اینتر و منچسترسیتی به جذب کاپیتان بارسا به گوش می‌رسید اما مسوولان اینتر به دلیل قیمت بالای مسی از این کار انصراف دادند اما سیتیزن‌ها معتقدند مسی در صورت جدایی به طور حتم می‌تواند منچسترسیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

آبی‌های شهر منچستر «پپ گواردیولا» را یکی از دلایلی می‌دانند که مسی را ترغیب می‌کند که به این تیم بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین