کد خبر: ۶۶۷۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تبلیغات

دکوراسیونی رنگارنگ با جلوه‌ای از مدرنیته

انواع رنگ آمیزی بر روی این محصول شفاف انجام می‌شود. بستگی به کاربرد شما و دکوراسیون فضای مد نظرتان دارد. با سلیقه و نوع انتخاب شما پیش می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر می‌خواهید نور را به صورت رنگی به درون فضا‌های محصور میهمان کنید، شیشه رنگی بهترین گزینه است. تلالو رنگ‌های جذاب در هر چیزی اعم از سقف، دیوار، پنجره و هر آن چه در ذهن شماست. گذشته از این مطلب، فضا‌ها را بزگ‌تر نشان خواهد داد. شیشه رنگی به صورت سنتی و مدرن به شما در این طراحی‌ها کمک می‌نماید.

بیش از یک قرن است که شیشه‌های شفاف تغییر ماهیت داده اند. دیگر بی رنگ و لعاب و ساده نیستند. امروزه رنگ‌های زیبا در عین طرح‌های هنری، سنتی، مدرن و کلاسیک پیدا کرده اند. به محض این تغییر، بشر در فکر کاربرد بیشتری از این وجه هنری فرو رفت. پنجره و درب اماکن که چیزی نیست. ذهن‌ها تا روی دیوار، سقف، ستون و ابزاری از این جنس کشیده شد. تا جایی که به یکی از عناصر طراحی و دکوری تبدیل شده است. زیبا و مدرن هستند. محیط‌های بی روح و خالی از احساس را به صورت دل نشین و مجذوب کننده تغییر می‌دهند. رنگ، به خودی خود زندگی بخش و روح نواز است. تصور کنید که در کنار این ویژگی، نور با شکل‌های متنوع در چشمان شما هم بازتاب شود.

دکوراسیونی رنگارنگ با جلوه‌ای از مدرنیته

انواع رنگ آمیزی بر روی این محصول شفاف انجام می‌شود. بستگی به کاربرد شما و دکوراسیون فضای مد نظرتان دارد. با سلیقه و نوع انتخاب شما پیش می‌روند.

شیشه رنگی تزیینی

دکوراسیونی رنگارنگ با جلوه‌ای از مدرنیته

نمونه‌های شیشه رنگی تزیینی یا دکوراتیو کم نیست. بستگی دارد شما در کجا آن‌ها را به کار گیرید. لاکوبل یک نمونه معروف محسوب می‌شود. یک سطح آن رنگ زده می‌شود و سطح دیگر آن را منعکس می‌نماید. متلوکس مدلی مات بوده که به وسیله اسید ساخته می‌شود. استیند گلاس و تیفانی به صورت نقاشی بر روی این سطح شفاف طراحی می‌شوند. مدل‌های طرح شکسته را دیده اید؟ همه این‌ها هم برای تزیین به کار می‌روند و هم کاربردی هستند. پارتیشن ها، بین کابینت، تابلو، ستون و بسیاری موارد دیگر در این جا می‌گنجند. حتی وقتی شما برای ساخت پنجره یا درب از آن استفاده می‌نمایید به جنبه دکوری آن توجه کردید.

نمای بیرونی ساختمان‌ها و درون فضا‌های بسته از این هنر مدرن استفاده می‌شود. مدل‌های سکوریت بسیار مقاوم هستند و برای تزیین به کار می‌روند. بر خلاف نمونه‌های عادی، در هنگام شکستن، برش‌های تیز ایجاد نمی‌کنند. بلکه به صورت دانه‌هایی فاقد لبه تیز می‌شکنند. در دنیای مدرن امروزی، حتی به این نکته توجه نموده اند که شیشه فاقد خاصیت آسیب رسانی باشد. لیبل‌های شیشه‌ای رنگ دار را دیده اید؟ بسیار نازک و منعطف هستند. روی دیوار و هر جایی که بخواهید می‌چسبند.

شیشه رنگی سنتی

دکوراسیونی رنگارنگ با جلوه‌ای از مدرنیته

مکان‌های مذهبی، تاریخی و خانه‌های قدیمی جلوه هنری خاصی داشتند. یکی از نماد‌های شناخته شده آن ها، درب و پنجره‌های مشبک رنگی و شفاف بود. هنری که توسط استادکاران ماهر خلق می‌شد. با حوصله چوب را در قطعات و گره‌های کوچک برش می‌دادند. بین این گره‌های چوبی با شیشه‌های رنگارنگ پر می‌شد. مدرنیته، این رسم قشنگ دارای نقش و نگار را از میان ما برداشت. اما اکنون، باری دیگر، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. افسوس که استادکاران کم پیدا شدند و این ظرافت کاری از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

اگر جز مشتاقان این سبک هنری هستید، راهکار‌هایی برای شما فراهم است. هنر ویترای، ترنسپرنت، لمینت رنگی در این زمینه به شما کمک می‌کند. در ویترای، به جای گره‌های چوبی از رزین یا خمیر مخصوص در چندین رنگ استفاده می‌شود. بین این گره ها، رنگ‌های شفاف و مقاوم زده می‌شود. نسبت به گذشته ظرافت بیشتر دارد و زودتر آماده می‌شود.

اگر پنجره مشبک، اما ساده دارید، در ترنسپرنت با برچسب‌های شیشه‌ای رنگی، نمونه سنتی خود را بسازید. کافیست این برچسب‌ها را روی سطح مورد نظر بچسبانید. در نمونه لمینتی، طرح یک پنجره سنتی به صورت سه بعدی روی طلق رسم می‌شود. سپس بین دو شیشه با حرارت و فشار، پرس و ماندگار می‌شود. همه این راه حل‌ها با روش‌های مدرن و موثر، سنت گذشته را میهمان شما می‌نماید. از آن نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیونی رنگارنگ با جلوه‌ای از مدرنیته

شیشه رنگی ارزان

در بین عناصر دکوری، شیشه رنگی به نسبت کیفیت و کاربرد زیبا، ارزان می‌باشند. لمینت یکی از این نمونه محصولات ارزان می‌باشد. به طوری که هم عمر طولانی دارد و هم جذابیت تصویری ایجاد می‌نماید. به عنوان پنجره، درب، روکش میز و ابزار تزیینی به کار می‌رود. بر حسب متراژ مورد استفاده و نوع طرح و شفافیت، قیمت‌ها متفاوت است. برخی به صورت قواره‌ای نیز به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید با قیمت پایین و مدلی مرغوب تهیه نمایید، خرید مستقیم از تولید کننده پیشنهاد می‌شود. در این جا محصولات با قیمتی پایین‌تر از بازار عرضه می‌شوند و به دست مصرف کننده می‌رسند. در ضمن، شما در یک مکان شاهد ارائه نمونه‌های بسیار متنوع خواهید بود.

جمع بندی

در زمینه شیشه رنگی‌های دکوری، تزیینی، سنتی با قیمت مناسب، ایران لاکوبل فعالیت دارد. این شرکت تولیدی با داشتن سایت آنلاین به شما امکان مشاهده محصولات خود را می‌دهد. هم چنین نمونه کار‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. خرید به این شیوه به طور حتم به صرفه‌تر خواهد بود. در این جا لازم است بدانید که نوع محصول و میزان شفافیت بر قیمت اثرگذار است. این تولید کننده با کمک تجهیزات مدرن و روش‌های جدید، هنر نور و رنگ را خلق می‌نمایند. یکی از ویژگی‌های منحصر این تولید کننده معتبر، تنوع بی نظیر در هر مدل از محصولات است. زیبایی چشم نواز را با این هنر تجربه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین