کد خبر: ۶۶۸۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

پلمب کافه باغ و دستگیری ۲۳ مرد و ۸ زن قمارباز

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۳۱ قمارباز در یک کافه باغ و پلمب این مکان خبر داد.
پلمب کافه باغ و دستگیری ۲۳ مرد و ۸ زن قمارباز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در داخل کافه باغ خود واقع در روستای حسین آباد رودسر اقدام به برپایی مکان قماربازی با حضور افراد مختلف از شهرستان‌های همجوار از قبیل زن و مرد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در محل مورد نظر، ۲۳ مرد و ۸ زن حین قماربازی دستگیر شدند، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال وجه نقد، دو دستگاه کارتخوان برای انتقال وجه حاصل از قماربازی و آلات قمار کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه فعل قمار خلاف قانون و شرع مقدس اسلام است و تاکنون باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها شده است، گفت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کافه باغ مورد نظر پلمب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
4
قمار خیلی بده ولی فراموش نکنیم که زندگی ما همش شده قمار، پس انداز در بانک، خرید ماشین، خرید خانه، بورس و هزاران چیز دیگر همش قمار است در عرض یک شب یا یک هفته می‌بینید که سرمایتان به یک دهم کاهش یافته‌است. سرمایه هایی که برای خوشبختی بچه هایت پس انداز کرده اید یک شبه نابود می‌شوند. چه کسی جوابگو یا بفکر جبران صدمات این سیل های اقتصادی است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین