کد خبر: ۶۶۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

تصاویر| جدال ۹۰ دقیقه‌ای پدر و پسر برای صید بزرگترین کوسه آبی

"مایک" و "هری پاردو" می‌گویند وزن این کوسه ۲۵۱ پوند (۱۱۳ کیلوگرم) بوده که ۳۳ پوند (۱۴.۹ کیلوگرم) بیش از وزن آخرین رکورد ثبت شده صید کوسه در سال ۱۹۵۹ میلادی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پدر و پسری در بریتانیا ۹۰ دقیقه وقت صرف صید بزرگترین کوسه آبی صید شده در بریتانیا کردند. با این حال، آنان نمی‌توانند ادعا کنند که رکوردشکنی کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ "مایک" و "هری پاردو" می‌گویند وزن این کوسه ۲۵۱ پوند (۱۱۳ کیلوگرم) بوده که ۳۳ پوند (۱۴.۹ کیلوگرم) بیش از وزن آخرین رکورد ثبت شده صید کوسه در سال ۱۹۵۹ میلادی بوده است.

تصاویر| جدال ۹۰ دقیقه‌ای پدر و پسر برای صید بزرگترین کوسه آبی

طبق قانون جاری در بریتانیا هرگونه صیدی باید بر روی زمین وزن شود. در نتیجه، گونه صیدشده شانسی برای زنده ماندن نخواهد داشت و این موضوعی است که پدر و پسر صیدکننده کوسه آبی نمی‌خواستند. مایک ۶۰ ساله از بیرمنگام می‌گوید این کوسه را در قایق وزن کردند و سپس آن را به آب بازگرداندند. او می‌گوید از عدم پذیرفته‌شدن رکورد خود و پسرش ناراضی است.

کوسه‌های آبی که به ندرت به انسان‌ها حمله می‌کنند می‌توانند به اندازه ۱۳ فوت (۳.۹ متر) و وزن ۴۰۰ پوند (۱۸۱ کیلوگرم) نیز برسند. این کوسه‌ها در اقیانوس اطلس و آب‌های بریتانیا در ماه‌های فصل تابستان قابل مشاهده هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین