کد خبر: ۶۶۸۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

جنجال داوری دربی؛ این ۲۰دلار ارزشش را داشت؟

ماجرای انتخاب داور دیدار دربی جام حذفی یکی از جنجالی ترین تصمیمات چند وقت اخیر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران بود.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از حواشی ماجرای خط خوردن رضا کرمانشاهی و زاهدی فرد در نهایت پیام حیدری قضاوت این دیدار به عهده گرفت. حالا اعلام شده که دستمزد تیم داوری این دیدار کلا به ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

طبق مصوبه کمیته داوران دستمزد داوران وسط برای مسابقات جام حذفی ۱۸۰ هزار تومان، کمک داوران ۱۲۰ هزار تومان و داور چهارم هم ۸۰ هزار تومان بوده است.

جنجال داوری دربی؛ این ۲۰دلار ارزشش را داشت؟

موضوعی که البته با اعتراض تیم داوری همراه بوده که حداقل دستمزد این دیدار جام حذفی را همانند دیدارهای دسته دوم محاسبه نکنند.

رقمی عجیب که انصافا هر جور حساب کنی با استرس قضاوت در این دیدار مهم و تمام تهمت های قبل و بعد از بازی همخوانی ندارد. اینکه میزان دستمزد داوران در ایران تفاوت فاحشی با فوتبال دنیا دارد یک بحث قدیمی است که البته قابل جبران هم نیست به دلیل تمام اختلاف های دستمزدی که در هر دو سطح دیده میشود.

اما انصافا هر جای دنیا بگویی من داور بین المللی فوتبال ایران هستم اما برای قضاوت حساس ترین دیدار فصل کشورم کلا همراه تیم داوری ۲۰ دلار گرفتیم همه امکانات زندگی را برای شما فراهم خواهند کرد حتی بدون اینکه از شما توقع قضاوت در لیگ کشورشان را داشته باشند تا دست کم کمی از این فضا دور شوید. استعدادسوزی مگر شاخ و دم دارد. مهاجرت فغانی را که فراموش نکرده اید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
با این داوری کردنش باید یک چیزی هم ازش بگیرن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین