کد خبر: ۶۶۹۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

ورشکستگی برج و هتل ترامپ در کانادا در پی همه‌گیری کرونا

پیمانکار برج و هتل‌های‌ بین‌المللی ترامپ در ونکوور کانادا در پی رکود ناشی از همه‌گیری کرونا اعلام ورشکستگی کرده است.
ورشکستگی برج و هتل ترامپ در کانادا در پی همه‌گیری کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

 شرکت صاحب این برج‌ و هتل‌ها در بیانیه خود آورده است که تعطیل شدن این مکان در ماه مارس و هزینه‌های جاری از زمان شیوع کرونا به همراه کمبود درآمد عامل این تصمیم بوده است.

به گزارش یورونیوز، در پی این اقدام بیش از ۲۵۰ نفر از کارمندان این هتل از کار بیکار شده‌اند.

یک شرکت ساخت‌و‌ساز مالزیایی مستقر در کانادا که به نام «گروه هلبورن» فعالیت می‌کند، طبق توافقی در سال ۲۰۱۳ امتیاز حق استفاده از نام ترامپ را در پروژه‌های خود خریداری کرده است و مالک این برج به شمار می‌رود.

برج شیشه‌ای ترامپ در ونکوور که توسط آرتور اریکسون معمار مشهور کانادایی طراحی شده، در حدفاصل سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ میلادی با هزینه‌ای به مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار ساخته شد.

این برج که ۲۱۷ واحد مسکونی و ۱۴۷ اتاق هتل دارد با زاویه ۴۵ درجه به سمت آسمان به شیوه‌ای طراحی شده است که هیچ‌کدام از دو اتاق آن منظره مشابهی به بیرون ندارند.

این برج که با ۱۸۸ متر ارتفاع دومین آسمانخراش بلند ونکوور محسوب می‌شود در زمان عرضه با قیمت متوسط ۱۶۱۵ دلار کانادا بر متر مربع (۱۲۳۳ دلار آمریکا) رکورد بازار مسکن در این شهر کانادا را شکست.

آسمان‌خراش ترامپ در اوایل سال ۲۰۱۷ در شهر ونکوور افتتاح شد. در آن زمان گرگور رابرتسون، شهردار این شهر خطاب به شرکت سازنده این ساختمان نوشته بود: «نام و مارک تجاری ترامپ جایی در آسمان ونکوور ندارد، همانطور که ایده‌های جاهلانه‌ او نیز در دنیای مدرن جایی ندارد.»

کانادا از میانه ماه مارس و با شدت گرفتن همه‌گیری کرونا مرزهای خود را به روی اکثر پروازهای بین‌المللی بست؛ اقدامی که تا ۳۰ سپتامبر تمدید شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین