کد خبر: ۶۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

دختربچه تایوانی با بادبادک به پرواز درآمد

روز گذشته یک فستیوال بادبادک در تایوان با حادثه‌ای که طی آن یک دختربچه سه ساله به دم بادبادکی گیر کرده و در آسمان به پرواز درآمد، حادثه آفرین شد.
آفتاب‌‌نیوز :

جشنواره بین‌المللی بادبادک‌ها در شهر "سینچو" واقع در جنوب تایپه، پایتخت تایوان در حال برگزاری بود که یک کودک سه ساله به دم بادبادک خود گیر کرده و در آسمان به پرواز درآمد.

دختربچه تایوانی با بادبادک به پرواز درآمد

ویدئوی این حادثه که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد چندین نفر بادبادک بزرگ نارنجی کمرنگ دم بلند را برای به پرواز درآمدن آماده می‌کنند که بادبادک در اثر وزش شدید باد به پرواز درآمده و دختربچه را از روی زمین بلند می‌کند.

تا زمانی که حاضرین موفق به گرفتن دم بادبادک و به زمین آوردن کودک شوند، این دختربچه حدود ۳۰ ثانیه در آسمان معلق بوده است.

دختربچه بلافاصله به همراه مادرش و کارکنان جشنواره به بیمارستان منتقل شد اما به طور معجزه‌آسایی فقط دچار جراحات جزئی با ساییدگی روی صورت و گردن شده بود. وی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و در کنار خانواده‌اش است.

شهردار سینچو ضمن عذرخواهی به دلیل وقوع این حادثه اعلام کرده که این جشنواره بلافاصله برای اطمینان از امنیت شرکت‌کنندگان به حالت تعلیق درآمده است.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، گفته می‌شود وزش باد روز گذشته در شهر سینچو بیش از حالت معمول بوده و بین ۵۰ تا ۶۱ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین