کد خبر: ۶۶۹۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

شکست شوک‌آور استقلال در نیمه اول فینال حذفی

مصاف استقلال و تراکتور در نیمه اول با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان فینال رقابت های جام حذفی، دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی ۳ بر صفر قرمز پوشان تبریزی به پایان رسید.

این مسابقه که موعود بنیادی فر قضاوتش را بر عهده داشت، در اوایل کار بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم یکدیگر را محک زدند. با گذشت ۱۵ دقیقه از این بازی، دو تیم نتوانستند فرصتی ایجاد کنند و دروازه یکدیگر را تهدید کنند.

شکست شوک‌آور استقلال در نیمه اول فینال حذفی

اولین موقعیت این بازی به گل تیم تراکتور منجر شد. محمدرضا خانزاده در دقیقه ۱۶ با حضور در محوطه جریمه استقلال با ضربه ای فنی توپ را روانه دروازه حریف کرد و باعث گل اول تراکتور در این مسابقه شد.

بعد از گل اول تراکتور، استقلال مقداری خود را جلو کشید و سعی داشت دروازه حریف را تهدید کند. پس از فشاری که استقلال به وجود آورد، بازی باز هم در میانه میدان جریان پیدا کرد و تراکتور نیز سعی داشت بازی را در میانه میدان مدیریت کند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دردقیقه ۳۰، استقلال گل دوم را هم دریافت کرد. اشکان دژاگه روی پاس احسان حاج صفی در دقیقه ۳۵ در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل دوم تراکتور را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و تراکتور با مدیریت بازی در میانه میدان، در دقیقه ۴۲ باز هم به گل رسید. اکبر ایمانی روی سانتر اشکان دژاگه در محوطه جریمه حریف با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا این بازی ۳ بر صفر به سود تراکتور پیش برود.

در نهایت تلاش استقلال برای جبران نتیجه بی ثمر بود و آبی پوشان در نیمه اول ۳ بر صفر از تراکتور شکست خوردند و به رختکن رفتند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و ساسان انصاری.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین