کد خبر: ۶۶۹۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

در دهه اول محرم۹۰۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را از آپارات پخش کردند

با آغاز ماه محرم و همزمان با برگزاری مراسم‌ های مذهبی در فضای باز با جمعیت محدود، پخش زنده آپارات روزانه میزبان ۹۰۰ مجلس عزای حسینی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی آپارات، با پایان دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، سرویس پخش زنده آپارات روزانه۹۰۰ مراسم مذهبی چون سخنرانی، روضه و مداحی را پوشش داده است و ۳۷۰ هزار بازدید کننده منحصر به فرد (آی پی یونیک) این مراسم‌ ها را از آپارات تماشا کرده‌ ‏اند.

در این ۱۰ شب سخنرانی‏های وعاظ
معروف، آیین عزاداری‏ هیئت های نام آشنایی چون محبین اهل بیت در قم، هیئت نور الرضا و هیئت ابن الرضا و چهره‏های معروفی مانند محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، جواد مقدم، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، محمدحسین پویانفر، حسین سیب‌سرخی، حنیف طاهری، حسین طاهری، مهدی توکلی و محمدرضا طاهری مراسم‏های خود را از بستر آپارات پخش کردند.

در دهه اول محرم۹۰۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را از آپارات پخش کردند

گفتنی است پخش زنده مراسم‏ها تا پایان محرم و صفر، ادامه خواهد داشت. مجموع این برنامه‌ها و همچنین پخش زنده از اماکن مذهبی باعث شده تا بیش از ۳۷۰ هزار آی‌پی منحصربه‌فرد از گوشه و کنار دنیا مراسم‌های مذهبی محرم امسال را به دلیل شرایط موجود از دست ندهند و بتوانند از هر کجا که هستند عزاداری خود را برگزار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین