کد خبر: ۶۷۰۰۰۷
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
رویکرد جریان دلواپس مقابل فشارهای اقتصادی؛ از کاغذپاره‌دانستن تحریم تا تحریف واقعیت‌ها

آدرس غلط دلواپسان به مردم با تحریف و سناریوسازی‌ علیه دولت؛ آیا تحریم بر شرایط اقتصادی ایران تاثیرگذار نیست؟

تحریف، یکی از شگردهای جریان‌ دلواپس و مخالف دولت است که با توسل به آن به تخریب دولت می‌پردازند. همان‌هایی که زمانی با حمایت از سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد، زمینه تحریم و فشار اقتصادی به کشور و مردم را فراهم کرده بودند و همچنان نیز با طرح برخی اقدامات جنجالی در مجلس و دیگر نهادها به این مسئله دامن می‌زنند حالا داعیه دلسوزتر از مادر شده و برای مردم که در شرایط سخت و دشواری قرار دادند، ناله می‌کنند که دولت می‌خواهد با دشمن مذاکره ‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

آنهایی که حاضر نشدند با لوایح پیشنهادی دولت درباره FATF موافقت کنند تا بلکه روزنه‌ای جهت تسهیل مراودات تجاری و بانکی ایران با جهان ایجاد شود و یا با طرح خروج از پروتکل الحاقی یا NPT و ... به فضای تنش‌آلود فعلی در روابط خارجی دامن می‌زنند، حالا بیان واقعیت‌های سخت اقتصادی کشور و افشاگری درباره فشارهای حداکثری آمریکا علیه اقتصاد و مردم ایران را نشانه ضعف و تمایل به مذاکره با آمریکا می‌دانند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در تازه‌ترین اقدام این رسانه‌ها علیه دولت، روزنامه‌های زنجیره‌ای اصولگرا با تحریف سخنان نوبخت، ادعاهایی عجیبی به رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت داده‌اند که به هیچ وجه نمی‌توان از سخنان وی چنین برداشتی کرد.

آدرس غلط دلواپسان به مردم با تحریف و سناریوسازی‌ علیه دولت؛ آیا تحریم بر شرایط اقتصادی ایران تاثیرگذار نیست؟

نوبخت چه گفته بود؟

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اخیرا در جریان سفر به استان همدان و در نشست اعضای شورای توسعه و برنامه‌ریزی این استان گفته بود: همه به ویژه رهبر معظم انقلاب می‌دانند که در سال سختی پیش رو داریم و باید به دشمن پیام برسانم هر چه عرصه را سخت‌تر کند ما مقاوم و فعال‌تر به جهانیان نشان می‌هیم که ایران را در اوج تحریم‌ها ظالمانه اداره می‌کنیم. شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود، اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می‌رسد امکان تبادل مالی نباشد. هرچند این تحریم‌ها برای دیگر کشور‌ها کارساز است، اما ملت ایران با کارنامه هشت سال دفاع مقدس و با قدرت و بزرگی، آن‌ها را پشت سر می‌گذارد. برنامه‌ای دولت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بود مبنی بر داشتن برنامه یکساله برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا است.

رسانه‌های مخالف دولت چه نوشتند؟

اما برخی رسانه‌های اصولگرا همین سخنان صریح و شفاف نوبخت درباره تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کشور را به شکل عجیبی تحریف کرده و مدعی شدند که وی به دشمنان پالس مذاکره می‌دهد!

روزنامه فرهیختگان درباره سخنان اخیر نوبخت در همدان نوشت: وی در سخنانی... مدعی شد، آمریکایی‌ها اجازه فروش یک قطره نفت هم نمی‌دهند و تحریم‌‌هایی که اعمال شده از ماجرای نفت در برابر غذا هم سنگین‌تر است... این اظهار عجز و ناتوانی اقتصادی دولت ‎تنها طرف غربی را در تحمیل فشار حداکثری حریص‌تر می‌کند.

روزنامه کیهان نیز با بازنشر همین مطلب و بدون اشاره به تاثیرگذاری تحریم‌ها بر شرایط اقتصادی کشور و معیشت مردم، دولت را مقصر شرایط کنونی دانسته است.

وقتی زمینه‌سازان تحریم، تحریف می‌کنند؛ کشف «پالس مذاکره» با هدف «ناامید کردن» مردم

به باور تحلیلگران بین‌المللی، سخت‌ترین تحریم دهه‌های اخیر در حال اجرا علیه مردم ایران است و رئیس جمهوری متفاوت آمریکا که حتی رای همه اعضای شورای امنیت هم برایش مهم نیست، تلاش می‌کند هیچ منفذی به روی ایران باز نماند. طبعا مردم و دولتمردان دچار مشکلاتی شده‌اند؛ با این حال زندگی در جریان است و روند کشور همچنان ادامه دارد.

عده‌ای از اردوگاه تئوری‌های برجسته «کاغذپاره‌دانستن تحریم» یا علاقه‌مندان «پاره‌شدن قطعنامه‌دان» که تصویرسازی‌شان از میدان هماوردی ایران و قدرت‌های خارجی در رقم خوردن وضعیت کنونی موثر بوده، آدرس غلط به افکار عمومی می‌دهند و همچنان در حال «تحریف» هستند؛ تحریف واقعیاتی که بر مردم و مسئولان می‌گذرد.  نمونه اخیر فعالیت این جماعت، اقدام روزنامه‌ای است که وصل به شهریه دانشجویان است.

خبرگزاری ایرنا نیز در واکنش به تحریف سخنان مقامات دولتی توسط رسانه‌های مخالف دولت و با اشاره به سخنان رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشته است: نوبخت البته در این سفر تنها شعار نداده، بلکه افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان همدان، آغاز کار ۳۷ طرح تولیدی با اشتغالزایی ۱۹ هزار تن و بازدید از چندین طرح ریز و درشت دیگر و تاکید بر اعتباررسانی به مواردی چون مرکز جامع سرطان هم از دیگر اقدامات او بوده است.

اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که روایت واقعیات میدانی و تشریح بی‌رحمی سران آمریکا در تقاطع دو بحران تحریم و کروناست، با عصبانیت هواداران تحریم در داخل کشور مواجه شده و آن را «اظهار عجز و ناتوانی نفر اول اقتصادی دولت»، «ارسال پالس‌ هدفمند به طرف غربی» و «نشان دادن ضرورت مذاکره با همین ترامپ قاتل» خوانده‌اند.

به نوشته این روزنامه، اینکه امروز و در این شرایط خاص معاون رئیس‌جمهوری این چنین سخن می‌گوید، اولین شبهه و احتمالی را که در اذهان عمومی و به‌ویژه رسانه‌هایی که دنبال ضعیف نشان دادن ایران و موثر بودن تحریم‌ها هستند، ایجاد می‌کند، این است که در داخل جریانی بنا دارد دوباره کشور را به میز مذاکره بکشاند و این‌بار در بدترین حالت و بدترین روزها، تحت فشار تن به مذاکره‌ای بدهد که طرف مقابلش هیچ‌حرفی را شنوا نیست و قلدرمآبانه ‌تنها حرف خود را می‌زند.»

این سناریوسازی‌، در حالی است که محمود واعظی رئیس دفتر رییس جمهوری، پیشنهاد علنی وزیر امور خارجه روسیه مبنی بر مذاکره مستقیم ایران و آمریکا را رد کرد و با بیان اینکه‌ علاوه بر روسیه، کشورهای دیگری هم پیشنهاد مذاکره ایران و آمریکا و میانجی‌گری داده‌اند، موضع همیشگی ایران را تکرار کرد: آمریکایی‌ها اگر دنبال مذاکره هستند، «باید به برجام برگردند و در چارچوب برجام صحبت کنند».

در دو سال اخیر و پس از خروج آمریکا از برجام و در عین حال، اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره، همواره واکنش رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و دیگر مسئولان ایران این بوده که آمریکا با خروج از برجام، میز مذاکره را ترک کرده است و بدون بازگشت این کشور به توافق پیشین با ایران و جهان، مذاکره جدید معنایی ندارد.

با این وجود، این گروه از منتقدان – و به عبارت صریح‌تر، مخالفان دولت تدبیر و امید- به جای توجه به مواضع صریح و رسمی دولتمردان درباره مذاکره، با آسمان ریسمان بافتن و نیت‌خوانی، مدعی پالس دولت به ترامپ برای مذاکره می‌شوند.

به نظر می‌رسد اگر این گروه واقعا به منافع کشور علاقه دارند، بهتر است به جای این گونه گمانه‌زنی‌های عجیب، اندکی تلاش برای ناامید کردن مردم را کاهش دهند و به جای خودی‌ها، دشمنان کشور را هدف بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
9
67
ظلمی که دلواپسان به مردم ایران کردند، آمریکا نکرد. اینها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
عده ای برای بدست آوردن منافع سیاسی و مادی حاضرند پا روی همه چیز بگذارند.
اعتیاد به قدرت و ثروت بدترین نوع اعتیاد و فساد است.
فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
سال دیگر ملت ایران با چراغ باید دنبال روحانی بگردند ارزش دولت روحانی سال دیگر خود نمایی خواهدکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
متاسفانه روحانی کارنامه خوبی از خود به جا نگذاشت. حرفهای امروز روحانی با حرف های 8 سال پیشش از زمین تا آسمان فرق دارد. مردم دیگر دنبال روحانی ها و کلید داران نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
روحانی 8 سال پیش همان حرف ها را زد. در نتیجه برادرش به زندان افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
این دلواپسان که میگی دقیقا کیا هستن و کجا هستن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
48
11
در زمان جنگ و در مقطعی که معروف شد به جنگ نفت کش ها ما نفت فروختیم اما الان نمی توانیم یا توان مدیریتی حاکم بر وزارت خانه نفت است که نمی تواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
شما ظاهرا فقط به اخبار صدا و سیما و روزنامه کیهان توجه می کنید.
الآن تحریم های حداکثری فلج کننده در جریان است. تازه از 20 شهریور قرار است مکانیسم ماشه هم توسط آمریکا اجرا شود.
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
11:05 عزیزچه اخبار سیمای خودمون و کیهان را توجه داشته باشی چه بی بی سی فارسی وWOA را.یک سوال ازتون دارم سال 92 دولت یازدهم فرمودند دولت نهم و دهم با بی تدبیری و بی برنامگی کشور را به تحریم کشاند.ناشناس عزیز الان که به قول خودشان تحریمها شدیدتر شده حتی به قول تو مکانیسم ماشه هم در راهه سبب این تحریمها ایا باز بی برنامگی دولت نهم و دهمه عزیز.در ضمن از این زرها امریکا زده بزودی 20 شهریور هم میرسه و می بینیم امریکا غلطی نمی تونه بکنه به شرطی که امریکاییهای ایرانی نمای داخل کشور فشار بر مردم کشور را بیشتر نکنند.مثلا وقتی دولت می فرماید گرونی لبنیات غیر قانونیه و ما با اون بشدت برخورد می کنیم اما با اون بشدت نوازش میشه درک شما از این نوع بر خورد چیه عزیز دل.این از طرف امریکاست یا خادمین خودمون!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
چرا ما به جز چند کشور ( که آنها هم دنبال منافع خودشان هستند) با تمام کشورهای تاثیرگذار دنیا، سال ها است که مشکل داریم؟ آیا این امر تاثیرات منفی بر اقتصاد و مدیرت کشور ندارد؟ تحریم یک یا دو مشکل ایجاد نمی کند. هزاران مشکل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد می کند که مدیریت آنها از دست هیچکس بر نمی آید. تا کی می خواهیم با تحریم زندگی کنیم؟ و چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
در زمان جنگ تحمیلی امریکا و اروپا هیچ مشکلی با فروش نفت ایران نداشتند و بلکه بخاطر امنیت بازار نفت طرفدار فروش نفت ایران بودند ضمن اینکه در ان زمان انها از جهت توانایی هسته ای ما احساس خطر نمی کردند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
اینقدر این دولت و اون دولت نکنین
همه باید تحت لوای یک پرچم تلاش کنیم
این تفرقه ها بخاطر نفوذ و جریان نفوذه که مملکت رو از داخل خراب میکنه و ناامید میکنه.
پرچم ولایت فقیه و ایران میتونه مملکت رو به سرمنزل برسونه .تلاش ما باید در این مسیر باشه و لاغیر
m
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
قول میدم هیچ دنبال روحانی نگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
4
55
عده ای در آمدشان در اوضاع آشفته و نابسامان مردم و مملکت است.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
58
7
... مدیر ...مزدور نفوذی این سایت کذاب.... که جیره خوار انگلیس هستی و بدنبال اجرای اهداف اجانب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دوران آن زمان گذشته است.
چشم و گوش و عقل همه کار می کنند و حقایق را می دانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
سلطنت طلبان و مجاهدین خلق از دشمنان اصلی برجام بودند ولی متاسفانه عده ای در داخل به اشتباه خط انها را دنبال کردند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
برجام برجان ملت افتاد و مملکت رو عقب انداخت ولی بلطف خدا یک راه فرعی برای نجات خدا درست کرد ، اونم خروج بی خردانه آمریکا بود که حالا مثه خر تو گل گیر کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
8
32
سایت آفتاب از بهترین و شفاف ترین سایت های خبری کشور عزیز ایران است کمی انصاف داشته باشیم داود عزیز .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
11
37
فرق دولت روحانی با دولت قبلی این است که اوضاع اشفته در اخر دولت احمدی نزاد حاصل تفکرات و ایده های خودش بود اما وضع اشفته کشور در دور دوم دولت روحانی حاصل تفکرات و سنگ اندازیهای مخالفان روحانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
حرف دل من رو زدی برادر
دقیقا همینه
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
اگه این دولت واقعا این قدر بی اختیار هست چرا از اون اولش استعفا نمیده ؟
چرا برای دور دوم هم کاندید شد و با اون همه هیاهو وارد عرصه شد ؟
چرا یه بار نگفت به این شرط وارد دور دوم انتخابات و 4 سال بعدی میشم که فلان گروه سنگ اندازی نکنن ؟
هوالحق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
25
14
تحریمها اقتصاد ملت را فلج کرده.لعنت خدا بر ترامپ
نوساشاپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
27
16
ملت عزیز تنها راهکار جهت عبور از بحران اقتصادی و سیاسی از سید محمدخاتمی دعوت کنیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
آن دوران طلایی آقای خاتمی گذشت. خیلیها نمی گذارند ایشان کارکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
به قول زیبا کلام، جرثقیل هم آن 24 میلیون را نمی تواند دوباره به پای صندوق رای بیاورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تنها راه، مذاکره رو در رو با آمریکا است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
8
18
در جهان ظالمتر و منفورتر از این قشر نیست
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
20
8
اخه مانفهمیدیم دلواپس انقلاب وکشوربودن بهتره یادلدادن به غرب وکدخدا! افتاب جون ! توبگوکدوم بهتره...!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
اگه دلواپسی یه مشت کوته فکر ساده لوح برای انقلاب و کشورمون مثل دوستی خاله خرسه باشه......... خب معلومه چی بهتره!! حالا خودت بگووووووووووووووووو
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
اینها دلواپس اختلاس و دزدی های خود هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
یستگی داره شکمت سیر ناحق باشه یا خود وزن بچه ات گرسنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
3
5
گور بابای دلواپس و اصولگرا و اصلاح طلب و ارزشی و طرفداران نظام ملت دارن میمیرن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
19
9
تمام این فشار ها فقط برای این است که حکومت رو مجبور به مذاکره بی قید و شرط با آمریکا بکنند . ....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
6
18
به نظر من این دلواپسان وهم کیشانشان نمی گذارند اب خوش ازگلوی مردم ایران پایین برود اینها منافعشان فقط وفقط درتحریم مردم ایران توسط امریکاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
5
10
روزی ماهیت واقعی دلواپسان بر همگان اشکار خواهدشد .این وعده حق و حقیقت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
من نوشتم ماهیت واقعی یعنی چیزی که واقعیت داره.اینایی که منفی دادن دقیقا فازشون چیه؟از اشکار شدن واقعیت ترس دارن؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
4
6
این جماعت دارند ما ملت ایران را با طناب پوسیده به ته چاهی میفرستند که عاقبت آن معلوم نیست.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
11
8
خجالت هم خوب چیزیه
بازم که نیاز به آب و صابون هست تا روی یه عده رو باهاش بشورن
کشور 3 سال و نیم معطل مذاکره شد بعدش سه سال و نیم هم وقت صرف شد تا اثبات بشه که این برجام واقعا شاهکار قرن هست و هنر نهایی کدخدا پرستان
و وقتی هم که از ثمرات برجام پرسیده میشه چیزی برای گفتن ندارن جز اینکه دلار 26 هزاری و سکه 12 میلیونی و پراید 110 میلیونی و کارخانه های تعطیل رو به رخ مردم بکشن و صنعت هسته ای رو به تعطیلی کشوندن
یادش بخیر یکی بود میگفت دیوار تحریمها ترک برداشته و تمام تحریمهای بانکی کلا حذف میشه و هیچ کس حتی رییس جمهور بعدی آمریکا هم نمی تونه اونا رو برگردونه چون ما زبون دنیا رو بلدیم
هر چقدر هم بهش هشدار دادن این قرارداد یک طرفه به ضرر ملت هست فقط دلواپس دلواپس کردن
بعدش هم که توی این 7 سال رکورد هر چی اختلاس بود رو شکستن که تنها یک فقره اون توی صندوق فرهنگیان 12هزار میلیارد تومن بود . بعدش شاهکار دلار جهانگیری و 18 میلیاردی که واگذار شد به نور چشمی هاشون که توی انتخابات هوادارشون بودن .
بعدش هم شاهکار خصوصی سازی ها و حقوق نجومی و ...
حالا آقایون اومدن با جوسازی تقصیرات رو بندازن گردن افرادی که مشخص نیست چه کسی هستن
این که گفته میشه دلواپس این دلواپس شما توی این دولت چه مسئولیتی داره ؟ کجا در مذاکرات نقش داره ؟ کجا در بدنه دولت هست که شما نتونی کله پاش کنی ؟
شمایی که پز ساخت و ساز قرارگاه خاتم الانبیا رو میدی ولی بدهیش رو نمیدی و بعدش میخوایی مشکلات بی عرضگی اداره کشور رو بندازی گردن یه عده دیگه فکر میکنی آیا مردم با چند تا خبر جنجالی سفره هایی که ازشون کوچیک شده رو فراموش میکنن و نمی بینن ؟اینکه گوشت بالای 100 هزار شده و مرغ 20 تومن و تخم مرغ 17 هزار تومن این هنر عملکردی شماست
واقعا خیانت کردن هم حد و مرزی داره که یه عده گوی سبقت رو از همه ربودن .
اگه میخایین بدونین محبوبیت دولت چیه کافیه از مردم سوال کنین . از همین مردمی که توی کوچه بازار بدون هیچ اسم و رسمی زندگی میکنن بپرسین از عملکرد دولت راضی هستین یا نه . اونایی که اصلا اسم دلواپس هم به گوششون نخورده یا اصلا نمی دونن برجام چیه از همین مردم بپرسین تا عیار کار دستتون بیاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
تمام این چیزایی که گفتی بخاطر وجود تفکر شماست نه اقدامات دولت.بله مردم از دولت روحانی هم سرد شدن چون شجاعت ایستادن در مقابل شما قشر اندک تمامیت خواه دلواپس نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
10
10
تحریم زاییده عملکرد اصلاحات است، البته هرجا مدیریت برعهده ی فردی انقلابی گذاشته شده تحریم تبدیل به کاغذ پاره شده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
اره اخه افراد انقلابی دوستاشون تو سعادت اباد بهشون ملک هدیه میدن.فرصت از این بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
1
7
فکر و عمل دلواپس و خودسر همچون عملی است که موریانه در بدنه درختی سالم انجام میدهد.
موریانه برای ارتزاق خودش غریزی عمل فنا و نابودی درخت را انجام میدهد و ایرادی بر آن نیست، اما دلواپس و خودسری که آگاهانه عمل میکند باید بداند که علاوه بر اینکه در آن دنیا باید جوابگو باشد! در این دنیا هم مورد نفرت و لعن دیگر انسانها قرار دارد. زیرا اگر کمی قانع بود و بواسطه بیعقلی اش فقط سکوت میکرد و دست از دخالت های بیجایش بر میداشت، میتوانست از برکت وجود مسئولین و مدبران با کفایت، خودش هم در کنار آنها روزی سالم بخورد و شکر خدای بزرگ را بجا بیاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
2
7
اين عادت است در اخر دوره رياست جمهورى همه مصيبتها را سر ان دولت خالي مي كننند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
6
5
افتاب!لطفا ازادرس درست دلدادگان هم چیزکی بنویسید...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
دلداگان به اعراب؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
5
3
کاغذ پاره ها کار خودش را کرد ولی این دولت مقاومت کرد دیگر در خواب دولت روحانی را ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
یعنی بازم دلخوش این هستین که دولت روحانی و هم فکرانش انتخاب بشن و وضعیت باتلاق اقتصاد رو بدتر از اینی که هست بکنن ؟
سنگ پا قدیم مال قزوین رو مثال می زدن الان باید بگن روتون رو برم .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
تمام این مشکلات ناشی از وجود شماست نه دولت روحانی.متاسفانه شما از اون سنگ پای قزوین خیلی بدترین
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
4
دلواپسان همان منتقدان برجامچای نبودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
6
ملت خودشون دکترای سیاست گرفتند تو این ده سال اخیر ،،از سال نود و یک به این بر،،،از ما که با عوام نشست و برخاست داریم بپرس

کلا اون چیزی فهمیدن،فهمیدن ،،،انتخابات نماینده مجلس،بیانگر همه چیز بود
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
باتاسف ،گراها به دشمن ازداخل متعدد به چشم می خورد شایددرمخیله دشمن نباشد،گفته میشود اگرفلان کاررانکنیم امریکا فلان کاررامی کند،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین