کد خبر: ۶۷۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

اردوغان: اجازه چپاول حق ملت و منابع طبیعی ترکیه را نمی‌دهیم

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد به کسانی که از هرج و مرج سودجویی کرده اجازه نخواهیم داد حق و حقوق ملت‌مان و منابع طبیعی کشور را چپاول کنند.
اردوغان: اجازه چپاول حق ملت و منابع طبیعی ترکیه را نمی‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در مراسم معرفی بیمه ترکیه در کاخ بش‌تپه آنکارا با اشاره به قدرت اقتصادی و نظامی ترکیه اذعان کرد: کسانی که موفق نشدند ترکیه را از لحاظ دیپلماتیک، دفاعی و نظامی تسلیم کنند، حال اقتصاد ما را نشانه رفته‌اند.

رئیس‌جمهوری ترکیه افزود: کسانی که پشت درهای بسته با صندوق بین‌المللی پول مذاکره می‌کنند بدانند که هرگز اجازه نخواهیم داد ترکیه به روزهای گذشته بازگردد.

اردوغان ضمن تمجید از عملکرد موفق ترکیه در مقابله با پاندمی کرونا گفت: کشورمان با قوت در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی بحران پاندمی(کرونا) را پشت سر خواهد گذاشت. بنابراین همگی باید برای اجرای اقدامات پیشگیرانه بسیج شوند. ترکیه در طول روند (شیوع کووید-19) به جای آنکه از واقعیت‌ها فاصله گرفته و تصمیم‌های فوری بی‌حساب و کتاب بگیرد با خونسردی آن را مدیریت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: درست است که ما هم تحت تاثیر منفی این روند ( شیوع کووید-19) قرار گرفتیم اما در مقایسه با سایر کشورها موفق شدیم این تاثیر را به حداقل برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین