کد خبر: ۶۷۰۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

شاهزاده هری و مگان؛ پس دادن هزینه بازسازی قصر / امضای قرارداد با نتفلیکس برای برنامه‌سازی

بازسازی گران "فرگ مور کاتج" خانه هری و مگان مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌های بریتانیا در سال 2019 قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

شاهزاده هری (نوه ملکه بریتانیا) و همسرش "مگان مرکل" هزینه بازسازی خانه خود در دوران زندگی سلطنتی‌شان را به مالیات دهندگان بریتانیایی پرداختند. آنها برای بازسازی "خانه "فرگ مور کاتج" قلعه "وینزور" (Windsor) بریتانیا حدود ۲٫۴ میلیون پوند (۳٫۱ میلیون دلار) به مالیات‌دهندگان بریتانیایی بدهکار بودند.

شاهزاده هری و همسرش مگان پیش از ژانویه سال جاری و پس از اعلام تصمیمشان برای رهاکردن وظایف سلطنتی، گفتند که مبلغ بازسازی خانه خود در بریتانیا را به این کشور باز می‌گرداند.

بازسازی گران "فرگ مور کاتج" خانه هری و مگان که در محوطه "قلعه وینزور" در غرب لندن واقع شده، مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌های بریتانیا در سال 2019 قرار گرفت.

رویترز نوشت: هری و مگان در حالی 3.1 میلیون دلار را پرداخت کردند که در حال پیدا کردند شغلی برای خود و پیدا کردن استقلال مالی بیشتر هستند. آنها در هفته گذشته از امضای قراردادی با سرویس "استریمینگ نتفلیکس" خبر دادند.

شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا و همسرش مگان مرکل در مراسم Endeavour Fund Awards در 5 مارس 2020/ عکس: رویترز

شاهزاده هری و مگان؛ پس دادن هزینه بازسازی قصر / امضای قرارداد با نتفلیکس برای برنامه‌سازی

6 ماه پس از خروج از خاندان سلطنتی بریتانیا، شاهزاده هری و مگان اعلام کردند که برای نتفلیکس سریال تلویزیونی، فیلم و برنامه‌های مربوط به کودکان خود منعقد کرده‌اند.

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی است.

این زوج که پس از ترک خانواده سلطنتی و زندگی در کالیفرنیا همچنان با القاب سلطنتی "دوک" و دوشس" ساسکس شناخته می‌شوند طبق توافقی با ملکه بریتانیا (مادربزرگ هری) "فرگ مور کاتج" خانه خود در وینزور را برای مواقع بازگشت به بریتانیا نگه می‌دارند.

سخنگوی این زوج با اشاره به بازپرداخت پول بازسازی خانه بریتانیا و استفاده از آن در بودجه سلطنتی گفت: این کمک از سوی مقامات سلطنتی به دوک ساسکس انجام شده بود.

شرایط قرارداد هری و مگان با شرکت نتفلیکس فاش نشده است. گزارش‌های پیشین از کمک‌های مالی شاهزاده چارلز پدر هری و وارت تاج و تخت بریتانیا به این زوج دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین