کد خبر: ۶۷۰۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

دبیر: بودجه ما در شان کشتی نیست

جلسه رئیس فدراسیون کشتی و حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
دبیر: بودجه ما در شان کشتی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

در این جلسه که مصطفی میرزائی رئیس و اعضای هیأت کشتی استان اصفهان نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر با تشکر از حضور آقای لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در محل فدراسیون کشتی، شرح کوتاهی از فعالیت های انجام شده در فدراسیون کشتی را ارائه داد و گفت: متأسفانه بودجه کشتی در شأن این ورزش پرافتخار و ملی ما نیست، چراکه کشتی بعنوان یک ورزش در کشور ما محسوب نمی شود، بلکه بعنوان یک هویت و جزئی از ایران است و مانند خیلی از چیزها که به نام ایران ثبت شده است، کشتی را نیز در دنیا با نام ایران می شناسند.

دبیر ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهم که یاری رسان ورزش ایران به ویژه کشتی باشند چرا که اگر بخواهیم به همین صورت پیش برویم ورزشی که در دهه های قبل حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر در آن فعالیت داشتند در حال حاضر به چهل هزار نفر رسیده و شاید تا چند سال دیگر، شاهد اتفاقات خوبی برای آن نباشیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در مجلس یازدهم از توانمندی های آقای دبیر استفاده کنیم خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهم کرد که از ظرفیت های فراکسیون کارآفرینان مجلس نیز در کمک به کشتی کشور استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین