کد خبر: ۶۷۰۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷

امسال هیچ اعزامی برای اربعین نداریم

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هیچ اعزامی برای مراسم اربعین به کشور عراق نداریم، گفت: مردم فریب تبلیغات تورهای غیرمجاز را نخورند.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین نیک‌روش بااشاره به منتفی شدن پیاده روی اربعین 1399، اظهار کرد: دولت عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیامدهای احتمالی آن اخیرا اعلام کرده که امسال زائرین خارجی را پذیرش ندارد، بنابراین امسال هیچ اعزامی برای پیاده روی اربعین از کشور و به تبع از استان کرمانشاه به عراق نداریم.

مدیر حج وزیارت استان بااشاره به احتمال فعالیت برخی تورهای غیرمجاز و غیرقانونی در این ایام، اعلام کرد: به مردم توصیه می کنیم فریب تبلیغات چنین تورها و گروه های غیرمجازی را نخورند، چراکه به هیچ عنوان امکان اعزام زائر به عراق وجود ندارد.

امسال هیچ اعزامی برای اربعین نداریم

وی در ادامه با تاکید براینکه اعزام زائر به کشور عراق هم از راه زمینی و هم راه هوایی منتفی شده، عنوان کرد: درحال حاضر به واسطه شیوع بیماری کرونا پروازهای محدودی به کشور عراق انجام می گیرد که آن هم تنها برای اتباع عراقی، افراد مشغول به تحصیل و یا افرادی است که دارای ویزای کار در عراق باشند، خواهد بود.

نیک روش در ادامه به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر فعالیت دفاتر حج و زیارت استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرده حدود نیمی از دفاتر حج وزیارت استان به حالت نیمه تعطیل درآمده‌اند و فعالیت چندانی ندارند.

در استان کرمانشاه 18 دفتر زیارتی وجود دارد که اکثر آنها در مرکز استان فعال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین