کد خبر: ۶۷۰۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

مسی کاپیتان بارسلونا باقی می‌ماند

بازیکنان تیم بارسلونا پیش از شروع فصل جدید ستاره آرژانتینی را به عنوان کاپیتان نخست انتخاب کردند.
مسی کاپیتان بارسلونا باقی می‌ماند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بی ساکر، باشگاه بارسلونا اعلام کرد در فصل پیش رو کاپیتان های تیم تغییری نخواهند کرد. یعنی لیونل مسی همچنان کاپیتان آبی اناری ها در آخرین سال حضورش (بر اساس قرارداد) خواهد ماند.

ستاره آرژانتینی پس از جدایی آندرس اینیستا به عنوان کاپیتان اول تیم معرفی شد. او پس از آرای اعضای تیم همچنان این عنوان را خواهد داشت. این تصمیم گیری پیش از دیدار دوستانه بارسلونا برابر خیمناستیک انجام شد.

در کنار مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو هم کاپیتان های دوم، سوم و چهارم تیم هستند. آن ها نیز توسط هم تیمی هایشان دوباره انتخاب شدند.

تیم کاتالانی پس از این که تابستان پر تنشی را گذراند از ستاره آرژانتینی این چنین حمایت کرد. مهاجم شمار ۱۰ بارسا اواخر آگوست اعلام کرد می خواهد تیم را ترک کند و پس از ۱۲ روز از تصمیمش منصرف شد چون نمی خواست علیه باشگاه در دادگاه حاضر شود. با این حال او همچنان رهبر تیم خواهد ماند.

مسی می تواند در دیدار دوستانه امشب به میدان برود. رونالد کومان مهاجم آرژانتینی را فراخوانده است و به نظر می رسد برای دقایقی فرصت بازی پیدا کند. ستاره بارسا آماده سازی خود را دیرتر از برخی از هم تیمی هایش شروع کرد چون قصد نداشت در بارسا بماند. او تمریناتش را از دوشنبه هفته گذشته شروع کرد. مسی احتمالا در دومین دیدار دوستانه آبی اناری ها برابر خیرونا حداقل ۴۵ دقیقه بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین