کد خبر: ۶۷۱۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

تبلیغ توهین‌آمیز کمپین ترامپ صدای رهبران کلیسایی سیاه‌پوست را درآورد

گروهی از رهبران سیاه‌پوست کلیسا در آمریکا در تدارک برای انتشار یک بیانیه با هدف محکوم کردن یک تبلیغ منتشر شده از سوی کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ هستند و قصد دارند این تبلیغ را مصداق همدستی با "تروریسم سفیدها" در آمریکا به خاطر مرتبط کردن کلیساهای سیاه‌پوستان با معترضان خشونت‌طلب بخوانند.
تبلیغ توهین‌آمیز کمپین ترامپ صدای رهبران کلیسایی سیاه‌پوست را درآورد
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه ریلیجن نیوز سرویس (RNS) گزارش کرد، قرار است کشیش ارشد کلیسای افریکن متودیست اپیسکوپال (AME) در ولمینگتون دلاور بیانیه‌ای را منتشر کند. رهبران این کلیسا می‌گویند که تبلیغ جدید کمپین ترامپ تحت عنوان "ملاقات با حامیان جو بایدن" سیاه‌پوستانی که به کلیسا می‌روند را یک سری "قانون‌شکن اوباش" به تصویر کشیده است.

سیلوستر بیمن، از کشیش‌های این کلیسای اسقفی به پایگاه آران‌اس (RNS) گفت: این تبلیغ علنا نژادپرست و در سطوح مختلف توهین‌آمیز است. این یک حمله نژادپرستانه به کلیسای آفریقایی-آمریکایی‌ها بوده و چون یک حمله به کلیسای مسیحیت است باید برای همه مسیحیان و پیروان مذاهب توهین‌آمیز باشد.

در پیش‌نویس بیانیه تنظیم شده از سوی بیمن و دیگر رهبران کلیسا نیز آمده است: این تبلیغ به صورت ظریفی تروریسم سفیدها را علیه مردم رنگین‌پوست تحریک می‌کند و به کلیسای سیاه‌پوستان و مردم سیاه‌پوست به خاطر خودداری از سر خم کردن در برابر بُتی به نام برتری سفیدپوستان حمله می‌کند.

این تبلیغ شامل تصاویری از خشونت و غارتگری رخ داده در حاشیه اعتراضات اخیر آمریکاست اما بیمن به‌ویژه به تصاویر اواخر ویدیو اشاره دارد که نشان می‌دهد خود او و سیاه‌پوستان اهل کلیسا پشت جو بایدن زانوزده‌ هستند و بعد از آن عبارت "جو بایدن و آشوبگرانش را متوقف کنید" دیده می‌شود. همچنین در این تبلیغ صدای خانم کامالا هریس، نامزد سیاه‌پوست پست معاونت جو بایدن شنیده می‌شود که در حال خندیدن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین