کد خبر: ۶۷۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

چگونه خلافی خودرو را با شماره پلاک دریافت کنیم؟

درباره آموزش دریافت خلافی خودرو از طریق شماره پلاک وسیله نقلیه بیشتر بدانید.
چگونه خلافی خودرو را با شماره پلاک دریافت کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنان در مراکز و جاهای شلوغ مانند: مراکز پلیس +۱۰ تجمع نمی‌کنند، چراکه امکان شیوع این ویروس وجود دارد.

در همین راستا بسیاری از شهروندان درباره نحوه استعلام خلافی خود سوالاتی دارند که چگونه میتوان این کار را غیر حضوری انجام دهند و در این گزارش قصد داریم درباره نحوه استعلام خلافی به صورت غیر حضوری توضیحاتی داهیم.

در روش غیر حضوری استعلام میزان تخلفات رانندگی، متقاضیان می‌توانند با ارسال کد VIN میزان تخلفات رانندگی خود را دریافت کنند.

با ارسال VIN (وی آی ان) وسیله نقلیه، از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و در صورت افزودن * ستاره به انتهای آن شناسه قبض و پرداخت نیز اعلام می‌شود که در این صورت افراد می‌توانند نسبت به پرداخت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با ارسال پیامک * ۸ رقم کنار بارکد مندرج در پشت کارت وسیله نقلیه # به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ استعلام تخلفات خود را دریافت کنند، البته روش دیگری نیز وجود دارد.

در این روش افراد میتوانند تماس بگیرند، البته شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ هم در بخش مربوطه این سایت میزان تخلفات رانندگی خود را دریافت کنند.

متقاضیان در نظر داشته باشند که کد VIN همان شماره ۱۷ رقمی است که بر روی کارت خودرو به صورت عمودی و بر روی سند مالکیت خودرو به صورت افقی درج شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
از طریق پلاک؟!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین