کد خبر: ۶۷۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
استان تهران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد

موج سوم کرونا به تهران رسید/رکورد کرونا در پایتخت کشور

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران از افزایش موارد بستری و سرپایی و مرگ و میر و وقوع موج سوم کرونا در پایتخت خبر داد و گفت: نیازمند حمایت‌‌ها و مداخلات جدی‌‌تر در سطح استان تهران هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا زالی با بیان این‌‌که استان تهران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بلاغ بر 720 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌‌های تهران بستری شدند که 147 نفر از آن‌‌ها در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری شده‌‌اند.

وی افزود: 20.6 درصد از مجموع بیمارانی که به طور سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌‌اند نیاز به بستری داشته‌‌اند و به نظر می‌‌رسد حدود یک پنجم مراجعین سرپایی نیاز به بستری دارند.

موج سوم کرونا به تهران رسید/ پایتخت کشور رکورد زد

زالی ادامه داد: مجموعاً 420 بیمار در شبانه روز گذشته ترخیص شده‌‌اند و همچنان میزان بستری ما بالاتر از ترخیص‌‌شدگان است که نشان‌‌دهنده اقامت طولانی‌‌تر بیماران در بخش‌‌های بستری است.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران هشدار داد: با توجه به وضعیت آماری و بررسی‌‌های صورت گرفته توسط ما در استان تهران در روزهای اخیر، به نظر می‌‌رسد موج سوم کرونا در تهران شکل گرفته است و این امر، نیازمند حمایت‌‌ها و مداخلات جدی‌‌تر در سطح استان تهران است تا در هفته‌‌های آتی، با مشکلات کمتری در عرصه بهداشتی و درمانی روبه‌‌رو شویم.

وی خاطرنشان کرد: موارد بستری و سرپایی و مرگ و میر در تهران تقریباً با یک سیر صعودی رو به افزایش است و سهم قابل توجهی از بیماران بدحال کشور، به دلیل ماهیت ارجاعی بیمارستان‌‌های پایتخت، در تهران بستری هستند و تعداد بیماران بستری در بخش‌‌های مراقبت‌‌های ویژه تهران، قابل توجه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین