کد خبر: ۶۷۱۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵

جزییات دو فرود اضطراری یک پرواز در فرودگاه مهرآباد!

پرواز تهران-کرمانشاه دیروز بعدازظهر هواپیمایی معراج بعد از دو بار تلاش خلبان بی نتیجه ماند و نهایتا با دو فرود اضطراری مسافران در فزودگاه مهرآباد منتظر هستند تا ببینند، پرواز بعدی به آن‌ها اعلام می‌شود یا باید بلیت‌های‌شان را پس بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اطلاعات بدست آمده از پرواز تهران- کرمانشاه دیروز بعد از ظهر هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی معراج پس از دو بار پرواز و دو فرود اضطراری هم اکنون مسافران خود را بدون مشکل در فرودگاه مهرآباد پیاده کرده است تا برای این پرواز تصمیم بگیرد.

این پرواز ۱۳:۱۰ دقیقه انجام شد و ۱۳:۳۰ خلبان مجبور شد با فرودی اضطراری به مهرآباد برگردد. همین هواپیما حوالی ساعت ۱۵:۴۸ دقیقه دوباره مهرآباد را به مقصد فرودگاه کرمانشاه ترک کرد اما این بار هم ۱۰ دقیقه بعد دوباره فرود اضطراری و البته پیاده کردن مسافران را در مبداء تجربه کرد.

جزییات دو فرود اضطراری یک پرواز در فرودگاه مهرآباد!

بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده حال مسافران خوب بوده و هواپیما برای فرود اضطراری مشکل فنی خاصی نداشته است اما به نظر می‌رسد دلیل فرود اضطراری مشکل در سیستم هیدرولیک آن بوده است که البته تنها از هیدرولیک سه‌گانه یکی از آن‌ها با نقض فنی مواجه شده است اما خلبان طبق پروتکل‌ها به خاطر حساسیت در سیستم هیدرولیک باید به مهرآباد برمی‌گشت.

عذرخواهی هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج نیز بابت لغو پرواز تهران-کرمانشاه که به علت نقص فنی و فرود اضطراری اتفاق افتاده بود، از مسافرانش عذرخواهی و اعلام کرد که پرواز دیگری برایشان برنامه‌ریزی کرده است.

شرکت هواپیمایی معراج در این راستا اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

«به اطلاع می رساند که پرواز ۲۸۲۹ شرکت هواپیمای معراج به خاطر اشکال فنی در سیستم هیدرولیک از ادامه مسیر به کرمانشاه انصراف داده و سالم در فرودگاه مهراباد به زمین نشست که با تلاش گروه فنی اشکال بر طرف و جهت انجام مسیر دوباره برنامه ریزی انجام شد ولی به خاطر خطا در سیستم الکترونیک هواپیما بعد از بلند شدن خلبان به خاطر سلامتی مسافران تصمیم می گیرد جهت بررسی بیشتر از ادامه مسیر انصراف داده و به فرودگاه مهرآباد بازگردد.ذلذا هواپیمای معراج جهت جابجایی مسافران به مقصد کرمانشاه یک پرواز با هواپیمای دیگر جهت ساعت ۲۰۵۰ برنامه ریزی کرده است. ضمنا بعد از نشستن هواپیما برای بار دوم هواپیما توسط متخصصین سازمان چک و برای پرواز مسیر بعدی آماده و در خط پرواز قرار گرفت. هواپیمای معراج از تاخیر بوجود آمده از تمام مسافران معذرت خواهی می نماید.»

در همین رابطه حسن رضایی فر، مدیر کل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی گفت: در ابتدا و پس از اولین فرود اضطراری لوله هیدرولیک این هواپیما تعویض شد و بر اساس قانون و اختیاراتی که ایرلاین دارد، دوباره مجوز پرواز به آن داده شد اما پس از دو ساعت و ترک دوباره مهرآباد به مقصد کرمانشاه، این هواپیما دوباره به دلیل بروز همین نقص فنی به فرودگاه مهرآباد برگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
مسافرت با هواپیمای ایرانی یعنی مرگ حتمی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین