کد خبر: ۶۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام‌ابیها در منوجان به ویروس کرونا توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این باره گفت: سه معلمی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ‌گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

وی افزود: به محض اعلام علائم اولیه ویروس کرونا توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس‌های درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شد و دانش‌آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است، توضیح داد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق ۴ روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته‌های آموزشی یادگیری‌محور اجباری مبنی بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست.

به گفته باهری، هر سه هفته یک بار از مراکز بهداشت در شهرستان‌ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا و دانش‌آموزان در صورتی که عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع‌رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین