کد خبر: ۶۷۱۶۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مدیران مدارس، مسوول رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی هستند

انتقاد روحانی از انتشار آمار دانش آموزان مبتلا به کرونا

رییس جمهوری در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیران مدارس را مسوول رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و افزود: حفظ سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان اولویت نخست است و کلاس‌ها در چارچوب شرایط هر منطقه، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به گزارش کمیته‌های آموزش و درمان از شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد: حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان اولویت نخست است و در همین راستا قرار است کلاس‌ها در چارچوب شرایط هر منطقه، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شود.

رییس دولت تدبیر و امید از وزیر آموزش و پرورش و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت لازم اعمال شود و مدیران مدارس، مسوول رعایت کامل دستورالعمل‌ها هستند و باید از رعایت دستورالعمل‌ها اطمینان حاصل کنند.

انتقاد روحانی از انتشار آمار دانش آموزان مبتلا به کرونا

روحانی در همین ارتباط به انتشار برخی اخبار غیرصحیح از میزان ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کرونا در دوره کوتاه بازگشایی مدارس اشاره و تاکید کرد که با توجه به زمان کوتاهی که از آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها گذشته است، هنوز هیچ آمار دقیقی از میزان آمار مبتلایان در محیط‌های آموزشی وجود ندارد و اخبار منتشره ناصحیح و بیشتر گمانه‌زنی است.

رییس جمهوری به کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا ماموریت داد ضمن رایزنی با رسانه‌ها، اثرات انتشار اینگونه اخبار جعلی بر ایجاد نگرانی در خانواده‌ها و تشویش در جامعه، گوشزد شود.

روحانی به گزارش مقدماتی کمیته درمان از طرح غربالگری شرکت‌کنندگان در قبل و بعد از کنکور اشاره کرد و اظهار داشت: این گزارش که بیانگر برگزاری کنکور در سلامت کامل است، نشان می‌دهد که کاری بزرگ و موفق با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی و علوم و فناوری انجام گرفته است.

رییس دولت تدبیر و امید یادآور شد: برگزاری کنکور در سراسر کشور با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی و کمترین میزان ابتلا، از جمله کارهای درخشان و بزرگ دولت در مدت شیوع این بیماری بوده است و این مدل از برگزاری کنکور، دارای قابلیت ارائه در عرصه بین‌المللی است به گونه‌ای که هم سلامت جسمی و روانی و هم آینده دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان تضمین شود.

رییس جمهوری بهره‌گیری از تجارب حاصل از اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه در خصوص ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تجمعات در اربعین حسینی و مراسم سوگواری ماه صفر باید با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش مراعات شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
7
آقای روحانی عزیز به عنوان یک فرهنگی من و خانواده ام با کرونا گرفتن داریم تاوان رای به شما رو پس می دیم، اگه من یا خانواده ام بابت کرونا گرفتن آسیبی ببینیم از باعث و بانی ش نمی گذریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
از شما تشکر می کنیم که مصوبات ستاد کرونا را بدقت رعایت می کنید. نگران دانش آموزان نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
2
همسرم کرونا گرفته و همگی منتظریم که ما هم بگیریم. تاوان رایی که دادیم.
بیدل
|
United States of America
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
1
کار به صحت و سقم آمار نداشته باشید مثل تمام موارد مشابه هرکس خبری را اعلام کرد که خوشایندتون نبود ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین