کد خبر: ۶۷۲۰۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

رتبه تک رقمی کنکور در خوزستان: معلمی را انتخاب می‌کنم

زینب خنیفر ۱۹ ساله ساکن بخش مرکزی شهرستان شوش در خوزستان که موفق به کسب رتبه هفت کنکور امسال در رشته علو انسانی شد گفت: شغل معلمی را به دلیل عشق و علاقه ای که به این حرفه مقدس دارم انتخاب خواهم کرد.
رتبه تک رقمی کنکور در خوزستان: معلمی را انتخاب می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

خنیفر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: من در مدرسه رشته تجربی را گذراندم و در کنکور پارسال در رشته تجربی آزمون دادم و رتبه ۲۹ هزار را کسب کردم.

وی گفت: با مشورتی که با راهنما و مدرس خود و مدیر موسسه گزینه ۲ شوش تصمیم گرفتم امسال در رشته علوم انسانی برای دومین بار در کنکور شرکت کنم و موفق به کسب این رتبه شدم.

خنیفر بیان کرد: کسب این رتبه را در ابتدا مدیون لطف خداوند و بعد مدرس خود آقای کاوندی، مشاور و مدرس خود هستم که در این راه با راهنمایی خوبی که به من داد توانستم در کنکور موفق شوم.

غافلگیری داوطلبان کنکور با کرونا

وی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا تاریخ برگزاری کنکور تغییر کرد و همین موضوع باعث برهم خوردن برنامه ریزی من شد و این شرایط دیگر داوطلبان را هم غافلگیر کرد.

وی گفت: با این وجود تمرکز خود را از دست ندادم و با راهنمایی مدرس و مشاور خود به مطالعه خود ادامه دادم به گونه‌ای که روزانه هشت کتاب را دوره می‌کردم.

کلید موفقیت دانش‌آموزان در کنکور برنامه‌ریزی است

خنیفر با بیان اینکه برنامه‌ریزی کلید موفقیت من در کنکور بود، ادامه داد: برنامه ریزی به دانش‌آموز کمک می‌کند که بهترین راه را برای موفقیت در کنکور پیدا کنند.

وی افزود: شرکت در آزمون های آزمایشی، داشتن مشاور خوب و آموزش دیدن در یک موسسه خوب می‌تواند به فرد در موفقیت در کنکور کمک کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحصیل و تدریس به دلیل شیوع کرونا آنلاین و غیرحضوری شده است دانش آموزان باید نهایت دقت را برای آموزش داشته باشند و از فراگیری درس غافل نشوند.

معلم‌ها و مدیران مدارس با دانش‌آموزان همکاری کنند

خنیفر بیان کرد: برخی دروس در کنکور برای کسب رتبه اهمیت دارند و از معلم ها و مدیران تقاضا داریم برای موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری بیشتر به درس‌های با اهمیت در کنکور بپردازند.

وی گفت: لازم است که مدیران و دانش‌آموزان در مدارس به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند تا دانش آموز امکان مطالعه درس‌های مهم برای کنکور را داشته باشد.

۶۴ هزار و ۳۱۴ داوطلب خوزستانی امسال در کنکور ثبت نام کردند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کنکور با ۴۵ روز تاخیر برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
آفرین به این بانوی توانمند
ولی حیف شد که میخای معلم بشی آینده‌ای نداره
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
1
1
آفرین معلم شو تا گرسنگی بکشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
1
1
دقیقا داری اشتباه می کنی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین