کد خبر: ۶۷۲۰۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

اورژانس تهران: خبر استفاده مسئولان از آمبولانس‌های خصوصی صحت ندارد

روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران مبنی بر استفاده شخصی برخی از مسؤولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران صحت ندارد.
اورژانس تهران: خبر استفاده مسئولان از آمبولانس‌های خصوصی صحت ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس تهران عصر یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران مبنی بر استفاده شخصی برخی از مسؤولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران از سوی برخی رسانه‌ها، تکذیب می‌شود.

در پی انتشار خبری مبنی بر استفاده شخصی مسئولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران بدین وسیله ضمن تکذیب این نقل قول و انتساب آن به رئیس مرکز اورژانس تهران، اعلام می‌دارد، هیچ‌گونه تخلفی از طرف آمبولانس‌های خصوصی در شهر تهران اتفاق رخ نداده و تنها یک مورد در سال گذشته رخ داد که بلافاصله جواز فعالیت آن آمبولانس خصوصی باطل شد.

پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسوولان از آمبولانس‌های اورژانس تهران شده یا خیر نیز گفت: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود، اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوزشان باطل شده است.

این درحالی است که روز گذشته برخی رسانه ها مصاحبه ای به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران منتشر کردند که این مقام مسئول ادعا کرده که برخی مسئولان از آمبولانس های بخش خصوصی استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین