کد خبر: ۶۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

پیروزی درخشان لیورپول در استمفوردبریج؛ چلسی به مانه، کِپا و آلیسون باخت

چلسی با اشتباه مهلک دروازه‌بان خودی، درخشش گلر حریف و همچنین نمایش فوق العاده سادیو مانه برابر لیورپول، اولین باخت این فصل را تجربه کرد.
پیروزی درخشان لیورپول در استمفوردبریج؛ چلسی به مانه، کِپا و آلیسون باخت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های چلسی و لیورپول از ساعت ۲۰ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزهای بندرنشین موفق شدند میزبان لندنی خود را با نتیجه ۲ برصفر شکست دهند.

شاگردان یورگن کلوپ در حالی به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند و ۶ امتیازی شدند که مهمترین اتفاق نیمه اول اخراج دقیقه ۴۵ آندریاس کریستنسن بود. مدافع دانمارکی چلسی روی مانه در موقعیت مسلم گلزنی خطا کرد و از زمین بیرون رفت تا تیمش یک نیمه کامل با یک یار کمتر بازی کند.

سرخپوشان هم قدر این موهبت را دانستند و با درخشش سادیو مانه به حریف تاختند. ستاره سنگالی لیورپول در دقایق ۵۰ و ۵۴ موفق شد برای تیمش گلزنی کند. گل اول روی یک کار گروهی و ارسال فیرمینو و ضربه سر به دست آمد اما گل دوم روی اشتباه مهلک کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی آبی‌ها رقم خورد و مانه با یک توپژیری دروازه را باز کرد تا فاصله ۲ برابر شود.

در ادامه و در دقیقه ۷۵ تیمو ورنر پنالتی گرفت. پنالتی که تیاگو آلکانتارا در اولین بازی رسمی خودش برای لیورپول مرتکب آن شد. با این وجود این پنالتی تبدیل به گل نشد. ضربه جورجینیوی پنالتی‌زن توسط آلیسون گرفته شد تا تفاوت دروازه‌بان‌های دو تیم هم مشخص شود. یکی گل دوم را تقدیم دیگری کرد و آن یکی مانع از گلزنی حریف شد.

با نتیجه‌ای که به دست آمد چلسی خیلی زود نخستین باخت خود را تجربه کرد و سه امتیازی ماند اما لیورپول بعد از لیدز، چلسی را هم شکست داد تا با ۶ امتیاز به صدر جدول برود و بعد از اورتون و آرسنال، موقتا در رده سوم قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین