کد خبر: ۶۷۲۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

عکس| علی دایی و سوریان در یک ورزش جدید!

دو اسطوره ورزش ایران در یک رقابت جذاب و دوستانه مقابل هم قرار گرفتند؛ مسابقه‌ای که به رشته‌های قدیمی آنها مرتبط نبود.
عکس| علی دایی و سوریان در یک ورزش جدید!
آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی در روزهایی که دور از فوتبال است و هنوز سرمربیگری تیمی را قبول نکرده، با فراغ بال بیشتری به تجارت خود می‌پردازد و گفته می‌شود کسب و کار او نیز رونق خوبی گرفته است.

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی که به تجارت فولاد و ساختمان‌سازی در تهران مشغول است، وقت مشخصی را هم در طول روز به انجام بازی‌های مختلف با دوستان خود و ورزشکاران سابق و فعلی می‌پردازد که بعضا تصاویر آنها نیز منتشر می‌شود.

علی دایی و سوریان در یک ورزش جدید!(عکس)

علی دایی امروز در دفتر کارش میزبان حمید سوریان، پُرافتخارترین کشتی‌گیر ایران بود که این دو اسطوره ورزش پس از گپ و گفتی که با هم داشتند، به رقابت در تنیس روی میز هم پرداختند.

آقای گل فوتبال جهان که همواره نشان داده از شکست بیزار است، مثل دوران بازی و سرمربیگری که میل به پیروزی و موفقیت در او مشخص بود، امروز هم در رقابتِ تنیس روی میز با حمید سوریان که در بالکن دفتر کاری‌اش برگزار شد، موفق‌تر عمل کرد.

علی دایی و سوریان در یک ورزش جدید!(عکس)

دایی که در ویدئوی منتشر شده نشان داده در تنیس روی میز هم بی‌استعداد نیست و دقت و سرعت عمل زیادی دارد، با اختلاف امتیازی بالا از سوریان پیش افتاده و شخصا شمارش امتیازات را برعهده دارد تا نتیجه این بازی دوستانه هم از دست‌اش در نرود و برنده این رقابت باشد.

از نکات قابل توجه این بازی، زمانی بود که علی دایی از سوریان امتیاز می‌گرفت؛ او مثل روزهای فوتبالی‌اش نفس خود را به شکل «پوف» از دهانش بیرون می‌داد تا صحنه‌های مشابه پس از گلزنی‌های او رقم بخورد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
دایی همیشه قهرمانه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین