کد خبر: ۶۷۲۲۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مرگ سه کودک آستانه ای حکایت از مصرف قرص برنج دارد گفت: برای اعلام نظر قطعی در مورد علت تامه فوت منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.
جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان
آفتاب‌‌نیوز :

سید مهدی فلاح میری در خصوص جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان اظهار کرد: سه دختر هشت، ۹ و ۱۲ ساله در آستانه‌اشرفیه براثر مسمومیت جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این سه کودک در همسایگی هم در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه زندگی می کردند، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان، حکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان ادامه داد: کودک هشت ساله موضوع خوردن قرص را با خانواده‌ اش در میان گذاشته بود و با اعلام دو کودک دیگر به خوردن قرص هر سه به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت منتقل شدند که متأسفانه هر سه نفرجان خود را از دست می‌دهند.

فلاح میری در پایان با بیان اینکه با توجه به انتقال هر سه کودک به بیمارستان ۱۷ شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل، برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد خاطرنشان کرد: برای اعلام نظر قطعی در مورد علت تامه فوت منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین