کد خبر: ۶۷۲۲۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
شناسایی ۱۶ اداره پرخطر کرونا در تهران

هشدار در ابتدای موج سوم کرونا: استفاده از مترو و اتوبوس باید کاهش یابد

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی ویروس کرونا، کاهش سفرهای درون‌شهری هم در کنار برخی دیگر از اقدامات ضروری به نظر می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) در حاشیه جشنواره شهیدرجایی استان تهران اظهار داشت: کلانشهر تهران بالاترین چگالی روابط پرخطر اجتماعی را دارد و در ساعات پیک شاهد ازدحام و شلوغی بیش از حد در اماکن عمومی از جمله وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه موج جدید شیوع این بیماری در تهران شروع شده است، افزود: در این شرایط حساس سفرهای درون شهری با وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس باید کاهش یابد.

هشدار در ابتدای موج سوم کرونا: استفاده از مترو و اتوبوس باید کاهش یابد

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: کلانشهر تهران بیشترین تردد شهرهای کشور را به خود اختصاص داده است و به نظر می‌رسد باید به این شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر سفرهای درون‌شهری تهران را شاغلان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: به همین منظور پیشنهاد اجرای مجدد دورکاری کارمندان ادارات را به ستاد ملی کرونا ارائه دادیم.

دکتر زالی همچنین بر توسعه نظام الکترونیکی در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: باید حضور فیزیکی در ادارات کم شود و در این زمینه باید دولت الکترونیکی را توسعه دهیم.

به گفته وی تاکنون ۱۶ دستگاه پرخطر در شهر تهران شناسایی شده است که این ادارات از طریق شبکه الکترونیکی کارهایشان را انجام می‌دهند و سایر ادارات نیز باید مراجعه‌های مردمی را کاهش دهند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران خاطر نشان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین کاهش سفرهای درون شهری مهمترین راهکارها در این شرایط سخت و حساس کنونی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین