کد خبر: ۶۷۲۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

گل‌محمدی: داور به راحتی از پنالتی ما گذشت

سرمربی پرسپولیس می‌گوید داور دیدار تیمش با الدحیل به راحتی از خطای پنالتی بازیکن رقیب گذشته و آن را نادیده گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش مقابل الدحیل در نشست خبری اظهار کرد: نتیجه دلخواه خودمان را به دست نیاوردیم. متاسفانه نتوانستیم در این دیدار موفق شویم. مشکلاتی در گرفتن نتیجه مطلوب داشتیم از جمله خستگی بازیکنان که در نتیجه آن، بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم. این موضوع بی‌ارتباط با فشردگی مسابقات نیست که در هشت روز سه بازی انجام دادیم.

وی ادامه داد: بازی را در شرایطی باختیم که به حریف موقعیت نداده بودیم و سر یک ضربه پنالتی شکست خوردیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم داور می‌توانست خطا روی مهاجم ما را پنالتی اعلام کند اما خیلی راحت از این صحنه گذشتند.

گل‌محمدی: داور به راحتی از پنالتی ما گذشت

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی فقط باید به فکر ریکاوری و بازی بعد باشیم. بازی سختی با الشارجه داریم و مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم و مقابل شارجه به پیروزی برسیم.

او درباره موقعیت‌های از دسته رفته تیمش در این دیدار گفت: باید دقت خودمان را بالا می‌بردیم و حداقل، ضربات را محکم‌تر می‌زدیم. متاسفانه موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. اینکه در بازی به این سنگینی چنین موقعیت‌هایی به دست آوردیم، واقعا جای خوشحالی دارد اما در هر صورت باید از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
1
۱۵ میلیارد از بیت المال میخوره که بگه «باید ضربات را محکمتر میزدیم»
البته از خرج هنگفت کاشت مو بعد از اینهمه دوپینگ و صد البته ساعت جدیدی که در عکس داره تو چشم مردم میکنه نباید غافل بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین