کد خبر: ۶۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

"گلزاری" مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد

، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت با صدور حکمی "محمد گلزاری" را به عنوان مدیرکل حوزه "دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت" منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در حکم انتصاب علی ربیعی خطاب به گلزاری آمده است:

«در شرایط ایران امروز پرداختن بیشتر به اطلاع رسانی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دولت برای جامعه، ایجاد روشنگری و در جریان گذاشتن افکار عمومی، بیش از هر دوره دیگری ضرورت دارد. با توجه به دانش، سابقه فعالیتهای رسانه ای، اجتماعی و فرهنگی و نیز شناخت مناسب از فضای رسانه‌ای و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت "مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت" منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت‌های موجود در جامعه رسانه‌ای و تعامل سازنده با گروه‌های اجتماعی و نهادهای مردمی بتوانیم برای ایجاد شفافیت و افزایش اعتماد گام‌های مثبت و موثری برداریم.

همچنین ایجاد هم‌افزایی، افزایش هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک با دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از جمله اقداماتی است که انتظار پیگیری آن می‌رود. توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

محمد گلزاری از فعالان مطبوعاتی است که از سال ۱۳۷۵ در خانه‌ روزنامه‌نگاران جوان فعالیت خود را آغاز کرد. حضور در روزنامه‌هایی چون بیان، همشهری، نوروز، ایران و خبرگزاری ایرنا و قائم مقامی و مدیر خبر خبرگزاری ایلنا از جمله سوابق مدیریت رسانه وی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین