کد خبر: ۶۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

پرواز مشهد در فرودگاه رامسر برقرار شد

پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد به لیست پروازهای فرودگاه رامسر اضافه شد.
پرواز مشهد در فرودگاه رامسر برقرار شد
آفتاب‌‌نیوز :

پس از افتتاح باند جدید این فرودگاه و در جریان درخواست شهروندان ، پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد هم به فرودگاه رامسر اضافه شد تا هم رامسری ها راحت تر به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند و هم مشهدی ها و گردشگران خارجی آن شهر بتوانند برای به رامسر سفر کنند.

پرواز رامسر - مشهد روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.

طبق اعلام فرودگاه رامسر ، پرواز سه شنبه ساعت 12 و 55 دقیقه فرودگاه رامسر را ترک می کند و ساعت 14 و 45 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند . این پرواز سپس ساعت 15 و 10 دقیقه مشهد را به مقصد رامسر ترک می کند و ساعت 16 و 50 دقیقه در فرودگاه این شهر فرود می آید.

پرواز روز جمعه هم ساعت 11 و 25 دقیقه رامسر را ترک می کند و ساعت 12 و 55 دقیقه به مشهد می رسد. این پرواز سپس ساعت 11 و 40 دقیقه فرودگاه مشهد ترک کرده و ساعت 15 و 20 دقیقه در رامسر به زمین می نشیند.

فرودگاه رامسر در حال حاضر تمامی روزهای هفته در مسیر تهران و بر عکس ، هفته ای سه روز به مقصد اصفهان و بالعکس و هفته ای 2 روز هم در مسیر اهواز و برعکس پرواز دارد.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین