کد خبر: ۶۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

پرواز مشهد در فرودگاه رامسر برقرار شد

پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد به لیست پروازهای فرودگاه رامسر اضافه شد.
پرواز مشهد در فرودگاه رامسر برقرار شد
آفتاب‌‌نیوز :

پس از افتتاح باند جدید این فرودگاه و در جریان درخواست شهروندان ، پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد هم به فرودگاه رامسر اضافه شد تا هم رامسری ها راحت تر به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند و هم مشهدی ها و گردشگران خارجی آن شهر بتوانند برای به رامسر سفر کنند.

پرواز رامسر - مشهد روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.

طبق اعلام فرودگاه رامسر ، پرواز سه شنبه ساعت 12 و 55 دقیقه فرودگاه رامسر را ترک می کند و ساعت 14 و 45 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند . این پرواز سپس ساعت 15 و 10 دقیقه مشهد را به مقصد رامسر ترک می کند و ساعت 16 و 50 دقیقه در فرودگاه این شهر فرود می آید.

پرواز روز جمعه هم ساعت 11 و 25 دقیقه رامسر را ترک می کند و ساعت 12 و 55 دقیقه به مشهد می رسد. این پرواز سپس ساعت 11 و 40 دقیقه فرودگاه مشهد ترک کرده و ساعت 15 و 20 دقیقه در رامسر به زمین می نشیند.

فرودگاه رامسر در حال حاضر تمامی روزهای هفته در مسیر تهران و بر عکس ، هفته ای سه روز به مقصد اصفهان و بالعکس و هفته ای 2 روز هم در مسیر اهواز و برعکس پرواز دارد.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین