کد خبر: ۶۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.
پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری در کشور گفت: حضور گسترده مردم می‌تواند به نشاط و خنثی‌سازی دشمنی‌ها و توطئه.ها منجر شود. بنابراین بدیهی است که باید به یک راهکار عملی و اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده دست یابیم.

وی افزود: روحانیت با عنایت به تجربه طولانی خود در فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشان داده که همواره می‌تواند به عنوان نقطه کانونی تجمیع نیروهای انقلابی، ارزشی، کارآمد و با نشاط باشد. جایگاه روحانیت نباید مخدوش شود و نقش ممتاز روحانیت باید به صورتی روشن و فعال ایفا شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امیدواریم با تشکیلات جدید و حضور نیروهای تازه نفس و جوان، جامعه روحانیت مبارز با پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های سیاسی، ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز سال آینده، با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

در پایان این نشست، آیت‌الله موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز احکام اعضای جدید شورای مرکزی را به آنان اعطا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین