کد خبر: ۶۷۲۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

تصاویر| مهدی قایدی، ستاره‌ای که همچنان می‌تازد

مهدی قایدی بازیکنی بود که قفل دروازه محمد العویس را باز کرد تا آبی پوشان در ادامه کار راحت تری داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در یک دیدار حساس و مهم به مصاف الاهلی رفت و توانست در پایان نیمه نخست با 2 گل حریف عربستانی اش را شکست دهد.

آبی پوشان که برای صعود به دور بعدی این رقابت ها نیاز مبرمی به پیروزی دارند، بارها و بارها بر روی دروازه الاهلی خطرناک ظاهر شدند ولی سد بزرگی به نام محمد العویس سنگربان باتجربه الاهلی مانع از گلزنی دیاباته، غفوری و سایر آبی پوشان شد.

تصاویر| مهدی قایدی، ستاره‌ای که همچنان می‌تازد

بالاخره در دقیقه 29 این مسابقه، مهدی قایدی روی یک حرکت خوب از سمت راست خط دفاعی الاهلی، با یک ضربه محکم که در میانه راه به زمین هم خورد، توانست بالاخره دروازه الاهلی را باز کند تا استقلال از زیر فشار و استرس زدن گل نخست خارج شود.

این پانزدهمین گل مهدی قایدی در این فصل فوتبالی بود که برای استقلال به ثمر رسانده است. قایدی 10 بار در لیگ برتر، 2 بار در جام حذفی و 3 بار در لیگ قهرمانان آسیا توانسته است برای تیمش گلزنی کند تا فصل فوق العاده اش همچنان ادامه داشته باشد.

قایدی همچنین در لیگ برتر، 8 پاس گل به ثبت رساند و 3 پنالتی نیز گرفت. عملکرد مهاجم بوشهری و 21 ساله استقلال در این فصل فوتبالی به حدی خوب بوده است که باعث تحسین رسانه های خارجی شده است.

باشوی کوچک که در دیدار مقابل الشرطه نتوانست عملکرد همیشگی‌اش را تکرار کند، در این مسابقه قفل دروازه العویس را باز کرد تا در ادامه نیز علی کریمی گل دوم استقلال را به ثمر برساند. در ابتدای نیمه دوم نیز شیخ دیاباته گل سوم استقلال را وارد دروازه الاهلی کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین