کد خبر: ۶۷۲۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

نامجومطلق: بازیکنان استقلال فوق العاده بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر الاهلی عربستان گفت: بازیکنانم در یک نمایش خوب و فوق العاده موفق شدند حریف را شکست دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته آخر دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان ایران به پایان رسید. مهدی قایدی (۲۹)، علی کریمی (۳۸) و شیخ دیاباته (۵۴) برای استقلال گل زدند.

مجید نامجومطلق پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و یک بازی خوب انجام دادند.

نامجومطلق: بازیکنان استقلال فوق العاده بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی این مسابقات که به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود گفت: ما چون در یک لیگ فرسایشی حضور داشتیم بازیکنان فشار زیادی تحمل کردند. برخی بازیکنان با وجود اینکه مصدوم بودند خود را به این بازی ها رساندند.

وی ادامه داد: در دیدارهای گذشته ما نیمه اول خوبی نداشتیم به خاطر این که بازیکنان در شرایطی مسابقات قرار نداشتند. با این حال در این دیدار شرایط فرق می کرد. در بازی برابر الاهلی شاداب تر بودند. البته با توجه به اینکه مصدومان زیادی داریم باید هوشیار باشیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم.

نامجومطلق ادامه داد: با توجه به این که بازی ها هر سه روز یک بار برگزار می شود بازیکنان ما به این شرایط عادت نکرده اند. به همین خاطر باید تلاش کنیم که ریکاوری بازیکنان را به درستی انجام بدهیم تا شرایط برای بازیهای بعدی سخت نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین