کد خبر: ۶۷۲۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

راهدار فداکار کرمانی جان سپرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: متاسفانه علی رغم تلاش های کادر پزشکی راهدار فداکار شامگاه چهارشنبه جان سپرد.
آفتاب‌‌نیوز :

"مسعود جمیلی" با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده راهدار فداکار و مجموعه راهداران گفت: بدون تردید"فرشته نجات" زیبنده مقام راهدارانی همچون شادروان "مرتضی امیری" رییس اداره راهداری شهرستان عنبرآباد است که با ایثارگری و روحیه از خودگذشتگی و بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در لباس راهداری فدای خدمت رسانی به مردم کرد.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده این مدیر جوان و فداکار افزود: این مدیر فداکار با حس مسوولیت پذیری خود نشان داد راهدار در راه خدمت به مردم اینگونه مردانه در خط مقدم آماده خدمت است.

جمیلی با بیان این مطلب که راهداران در برف، سرما، گرما، طوفان، سیل و حوادث جاده ای جان خود را وقف مردم می کنند اظهار کرد: بدون شک این مردان فداکار شهیدان راه خدمت هستندکه جان خود را در این راه نهاده اند و ماحصل آن لبخند رضایت مردم و خانواده ها در جاده ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: یقینا این حرکت جهادی و ارزشمند این نیروی جوان مجموعه راهداری در حین ماموریت در یاد و خاطر همگان خواهد ماند و این فدارکای هرگز فراموش نخواهد شد.

"مهندس مرتضی امیری" رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد متولد 1364 روز چهارشنبه دوم مهرماه 1399 در حین ماموریت کاری و رفع موانع جاده ای دچار سانحه تصادف شده است که به بیمارستان امام خمینی شهرستان جیرفت جهت مداوا منتقل و تحت مداوا قرار می گیرد که شامگاه چهارشنبه علی رغم تلاش های کادر درمان جان سپرد.

راهدار فداکار کرمانی جان سپرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین