کد خبر: ۶۷۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

عکس| سقوط پل هوایی بر روی ۲ خودرو در زنجان؛ یک فوتی و ۶ مصدوم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی، پل بر روی دو خودرو پراید و تریلر سقوط کرد و یک فوتی و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جعفری‌روحی در رابطه با حادثه رخ داده در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران، اظهار کرد: شامگاه دیروز (۲ مهرماه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی واقع در اتوبان زنجان - تهران، پل بر روی دو خودروی تریلر و پراید سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در حادثه سقوط پل هوایی در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - تهران یک آقای ۵۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: گفتنی است در این حادثه ۶ نفر (۳ آقا و ۳ خانم) نیز مصدوم شدند.

عکس| سقوط پل هوایی بر روی ۲ خودرو در زنجان؛ یک فوتی و ۶ مصدوم

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، تصریح کرد: سه کد آمبولانس غزال، ریلی و بهارستان در ساعت ۱۹:۲۵ دیروز به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی برای مصدومان حادثه سقوط پل هوایی، ادامه داد: مصدومان پس از اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شدند.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اتوبان زنجان - تهران حدود ۲ ساعت به دلیل حادثه رخ داده مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: تردد خودروها از مسیر کند رو مجتمع غزال انجام می‌شد.

عکس| سقوط پل هوایی بر روی ۲ خودرو در زنجان؛ یک فوتی و ۶ مصدوم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین