کد خبر: ۶۷۲۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

کیم جونگ اون، مردم کره شمالی را تهدید کرد: بیشتر برنج برداشت کنید!

به دنبال وقوع طوفان و سیل اخیر در کره شمالی"کیم جونگ اون" رهبر آن کشور بازدیدی ارشادی از مناطق مختلف آن کشور به عمل آورده است.
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه دولتی کره شمالی اعلام کرده که تلاش‌های بیشتری برای تضمین موفقیت برداشت برنج در کره شمالی در حال انجام است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ دولت کره شمالی از مردم آن کشور خواسته تا برداشت و تولید برنج را پس از سیل و به دلیل محدود شدن تجارت به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش دهند.

کیم جونگ اون، مردم کره شمالی را تهدید کرد: بیشتر برنج برداشت کنید!

روزنامه "رودونگ سینمون" ارگان رسمی حزب کارگران کره در سرمقاله‌ای نوشته که برداشت برنج باید با قدرت دنبال شود و باید در زمان مناسب صورت گیرد. اگر دانه‌های برنج به موقع برداشت نشوند ارزش غذایی آن کاهش می‌یابد و بر اثر آسیب رسیدن از سوی حیوانات از بین می‌روند.

در واقع، این سرمقاله بیانیه‌ای از سوی دولت برای فوریت برداشت محصول پائیزه پس از بازدید "کیم جونگ اون" از روستایی در آن کشور است.

رسانه دولتی کره شمالی هفته گذشته گزارش داده بود که سربازان کره شمالی تمام آثار تخریب ناشی از سیل را از بین بردند و "کشور پریان سوسیالیست" را بازسازی کردند.

روزنامه‌های کره جنوبی اما گزارش داده‌اند که دولت پیونگ یانگ با کنترل پنهان قیمت سعی دارد تا مشکل عظیم کمبود مواد غذایی را پنهان سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
2
پس قلم و کاغذشون کجاست؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
7
... خپل یه روز ب مردمش میگه سگ بخورید یه روز بمب بسازید و....حالا امروز میگه برنج زیاد برداشت کنین یکی نیست بگه بسه مردم کره شمالی رو بدبخت کردی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین