کد خبر: ۶۷۲۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

نوبخت: طرح‌های عمرانی ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: طرح های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران افزود: ۲ هزار واحد مسکونی نیز در کمتر از یک سال در این استان ااحداث می شود که اولویت با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

وی یادآور شد: کلید این ۲ هزار واحد نیز پیش بینی می شود در کمتر از یک سال از فروردین تا اردیبهشت به افراد مورد نظر تقدیم شود.

نوبخت: طرح‌های عمرانی ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسند

معاون رییس جمهوری گفت: جزییات طرح های تولیدی که برای اجرای برنامه‌های جهش تولید در استان انتخاب شدند فردا در نشست شورای برنامه ریزی تشریح می شود.

نوبخت یادآور شد: توجه به واحدهای تولیدی از وظایفی است که مقام معظم رهبری برای دولت تعیین کرده است و ۲ واحد آن امروز افتتاح شد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: استاندار بعنوان نماینده عالی دولت مشکلات و نیازها را به سازمان برنامه و بودجه منعکس می کند و برنامه و بودجه در استان ایلام نیز نماینده ماست که محل بحث این نوع مسایل و رفع مشکلات حوزه صنعت در شورای برنامه ریزی استان است که فردا تشکیل می‌شود.

وی افزود: نمایندگان این استان نیز بسیار فعالانه در انعکاس مشکلات پیگیر مسائل هستند.

نوبخت در خصوص بازگشت ارز تجار فعالان اقتصادی استان ایلام نیز گفت: همکاران در بانک مرکزی این موضوع را دنبال می کنند که باید موارد به این بانک اعلام شود و ضوابطی و مقرارتی وجود دارد که سعی می شود برخورد و رفتار واقع بینانه ای صورت گیرد.

وی تاکید کرد: این موضوع دوسویه است زیرا اگر ارز نداشته باشیم و نتوانیم نیازهای داخلی را تامین کنیم شاهد افزایش قیمت لجام گسیخته بعضی از نهاده ها و کالای اساسی خواهیم بود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت با استقبال قاسم سلیمانی دشتکی از طریق بالگرد و از مسیر استان کرمانشاه وارد بخش شباب شهرستان چرداول استان ایلام شد.

نوبخت امروز پنجشنبه سوم مهرماه در نخستین روز سفر به استان ایلام، ۲ واحد صنعتی در بخش شباب شهرستان چرداول را افتتاح می کند. طرح صنعتی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول طرح هایی هستند که با حضور وی افتتاح می شوند.

واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار و اشتغال ۸۵ نفر در شهرستان چرداول افتتاح می شود.

نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر روز جمعه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام با زیربنای ۳۵ هزار متر شامل ۲۷ هزار متر مربع مساحت بنای اصلی در ۱۰ طبقه و هشت هزار مترمربع مساحت ساختمان های جانبی درمانی و پشتیبانی نیز روز جمعه مورد بازدید نوبخت قرار می گیرد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

به گفته استاندار ایلام همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار ایلام و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه امضا می رسد که تحولات مثبتی را در توسعه استان ایجاد خواهد کرد.

میزان تسهیلات، اعتبارات و یارانه تسهیلات این تفاهم نامه قابل توجه بوده و قرار است رییس سازمان برنامه و بودجه آنرا اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین