کد خبر: ۶۷۲۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

صعود شارلوا به مرحله پلی‌‌آف با گلزنی کاوه رضایی/ میلان و تاتنهام به مرحله گروهی نزدیک‌تر شدند

دیدارهای دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ اروپا با انجام چندین بازی ادامه یافت که در مهمترین آنها کاوه رضایی و یارانش در تیم شارلوا به همراه تیم تاتنهام جواز صعود گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدارهای دور سوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ اروپا، پنجشنبه شب 34 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال تاتنهام، میلان و شارلوای بلژیک جواز صعود گرفتند.

تیم فوتبال شارلوا که کاوه رضایی و علی قلی‌زاده را در ترکیب داشت، در خانه میزبان تیم پارتیزان بلگراد صربستان بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. کاوه رضایی در این بازی گل پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های اضافی و در دقیقه 107 بازی به ثمر رساند. پیش از او دوریان دسولیل در دقیقه 11 شارلوا را پیش انداخته بود و سیدوبا سوما در دقیقه 53 برای پارتیزان کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

صعود شارلوا به مرحله پلی‌‌آف با گلزنی کاوه رضایی/ میلان و تاتنهام به مرحله گروهی نزدیک‌تر شدند

در دیگر بازی‌ مهم مرحله مقدماتی لیگ اروپا، تیم فوتبال تاتنهام که تحت هدایت ژوزه مورینیو قرار دارد، در خانه تیم فوتبال اشکندیای مقدونیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. اریک لاملا در دقیقه 5، سون هئونگ مین در دقیقه 70 و هری کین در دقیقه 79 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و ولامیر نافیو در دقیقه 55 تنها گل میزبان را زد.

همچنین تیم فوتبال میلان که در ورزشگاه سن‌سیرو و بدون ستاره سوئدی خود زلاتان ابراهیموویچ به مصاف تیم بودوگلیمت نروژ رفته بود، با نتیجه 3 بر 2 بر میهمانش غلبه کرد. کاسپر یانکر در دقیقه 15 گل نخست را برای تیم بودوگلمیت زد، اما میلان با دو گل هاکان چالهانوغلو در دقایق 16 و 50 و گل دقیقه 32 لورنزو کولومبو گل خورده را پاسخ داد. ینس هاگ دومین گل تیم میهمان را زد، اما این گل برای نجات تیمش کافی نبود.

نتایج دیگر بازی‌های مهم دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

بشیکتاش یک - ریو‌آوه یک
*بشیکتاش در ضربات پنالتی 4 بر 2 پیروز شد و صعود کرد.

مورا یک - پی‌اس‌وی آیندهوون 5
ریگا صفر - سلتیک یک
روزنبرگ یک - انالیااسپور صفر
گالاتاسرای 2 - هایدوک اسپلیت صفر
ولفسبورگ 2 - دسنا صفر
بازل 3 - آنورتوسیس 2
سنت‌گالن صفر - آا‌ک آتن یک

بازی‌‌های پلی‌‌آف روز پنجشنبه هفته آینده به صورت تک حذفی برگزار می‌شوند که در مهمترین آنها میلان میهان ریو‌آوه پرتغال خواهد بود، تاتنهام از نماینده رژیم اشغالگر قدس پذیرایی می‌کند و شارلوا هم میزبان تیم لچ پزنان لهستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین