کد خبر: ۶۷۲۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

تصاویر| همنشینی فرمانده سپاه و وزیر فرهنگ در تشییع سردار علی خدادی

پیکر سردار شهید «علی خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه‌ صبح امروز جمعه چهارم مهر ماه از بیمارستان بقیه الله (عج) با حضور مقامات لشگری و کشوری بر روی دستان مردم قدرشناس تشییع شد و در قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

این مراسم روز جمعه ۴ مهر با حضور سردار حسین سلامی‌ فرمانده سپاه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور و خانواده‌های شهدا در قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سردار علی (حمید) خدادی، درروزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح پنجشنبه سوم مهر به قافله شهدا پیوست.

وی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه بود و بیش از یک دهه به عنوان رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس خدمت می کرد.

سردار سرتیپ پاسدار علی (حمید) خدادی بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات مختلف زخمی و بارها به دلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار خدادی برادر «محمد خدادی» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تدفین پیکر سردار شهید حمید خدادی در بهشت زهرا گفت: سردار خدادی محصول سال‌های مجاهدت و درخشش در دوران دفاع مقدس است که چهل و یک سال لباس جهاد را به تن کرد و امروز لباس و ردای زیبای شهادت را بر اندام خود پوشاند و به لقای الهی پیوست.

سردار سرلشکر حسین سلامی اظهار داشت: عارضه شیمیایی همیشه ریه های ایشان را رنج می داد و امروز فرمانده رشید را از دست دادیم.سردار خدادی یک شخصیت بسیار جذاب و دوست داشتنی، متواضع، مهربان، سخت کوش و دارای پشتکار بالا بود و همه خصوصیات برجسته یک پاسدار با فضیلت را داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ سال تجربه همکاری با سردار شهید خدادی داشته‌است، خاطر نشان کرد: همه کسانی که با او کار می‌کردند از همکاری با او لذت می‌بردند. شهید خدادی همه مسئولیت‌های خود را با تمام توان انجام می‌داد و به دنیا دلبستگی نداشت و یک شخصیت آزاده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
سردار شهادت مبارک
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین