کد خبر: ۶۷۲۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در ایلام آغاز شد

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در استان ایلام عصر جمعه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در شهرک شهید کشوری از توابع شهرستان ایلام آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :

کلنگ زنی یک واحد از ۲ هزار واحد سهمیه مسکن محرومان استان ایلام در جریان سفر معاون رییس‌جمهوری، امروز طی آیینی با حضور علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرک شهید کشوری(سرطاف) شهرستان ایلام شروع شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه کلنگ زنی واحدهای مسکونی استان ایلام با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در زمینه مسکن محرومان بویژه در مناطق روستایی در حال انجام است، گفت: این واحدها تا فروردین ماه سال آینده تکمیل و واگذار شود.

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در ایلام آغاز شد

محمد باقر نوبخت اظهار داشت: تعداد این پروژه ها در سطح کشور حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که ۲ هزار واحد آن مختص مددجویان و نیازمندان استان ایلام است که با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می شوند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این آیین گفت: در سیل فروردین سال ۹۷ تعداد زیادی از استان ها درگیر و دچار خسارت شدند که ایلام نیز یکی از استان هایی بود که به واسطه سیل دچار خسارت شد.

علیرضا تابش افزود: بازسازی مناطق سیل زده از فروردین امسال آغاز و مقرر شد ۲ هزار واحد احداث و بیش از ۹ هزار واحد با اعتبار ۴٠ میلیارد تومان تعمیر و بازسازی شود.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح بازسازی مناطق سیل زده در ایلام تاکنون ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد به افراد خسارت دیده پرداخت و ۶۵ میلیارد تومان نیز از اعتبارات دولتی به صورت بلاعوض اختصاص یافت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: منابع مالی این ۲٠٠ مسکن توسط برنامه و بودجه تامین و تسهیلات نیز توسط بنیاد مسکن تامین خواهد شد.

تابش تاکید کرد: در این راستا ۵٠ میلیون تومان تسهیلات کم بهره و در صورت نیاز بلاعوض پرداخت نیز می شود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان از جمله برنامه های سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین