کد خبر: ۶۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

کومان: جدایی سوارس تنها به من مربوط نیست

سرمربی بارسلونا اعلام کرد به نظر می رسد که در رابطه با جدایی مهاجم اروگوئه ای او شخصیت بدِ فیلم است اما این قضیه تنها به او مربوط نیست.
کومان: جدایی سوارس تنها به من مربوط نیست
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بی ساکر، رونالد کومان پیش از دیدار نخست بارسلونا در فصل جدید لالیگا برابر ویارئال مقابل رسانه ها حاضر شد. جدایی لوییس سوارس و کنایه لیونل مسی به مدیریت باشگاه موضوع قابل توجه نشست بود. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: عادی است که مسی از رفتن دوستش ناراحت باشد. با این حال لئو در تمرینات و بازی ها برای همه یک الگو است. حتی یک روز هم نبوده که در تمرینات آماده نباشد. او همیشه تعهد خود را نشان داده است. در این رابطه هیچ شکی به او ندارم.

سوارس در حالی بارسلونا را ترک کرد و با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد ‌که اعلام شده بود کومان خواهان مهاجم اروگوئه ای نیست. سرمربی هلندی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: به نظر می رسد من آدم بدِ داستان این فیلم بودم اما پشت تماس من به لوییس سوارس تنها احترام بود.

او در پایان اظهار کرد: به سوارس گفتم اگر بماند شرایطش برای بازی کردن سخت خواهد شد اما اگر بماند یکی از بازیکنان تیم خواهد بود. پیش از این که من با باشگاه قرارداد امضا کنم یک سری تصمیمات گرفته شده بود و من از آن ها حمایت کردم. این قضیه تنها به من مربوط نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین