کد خبر: ۶۷۳۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

استاندار تهران: خدمت‌رسانی به افراد فاقد ماسک ممنوع شد

استاندار تهران با اشاره به اینکه ارائه خدمات به هر شخصی که از ماسک استفاده نکرده باشد، در این استان ممنوع می‌شود، گفت: این موضوع به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و کارمندی که به چنین افرادی خدمت‌رسانی کند، متخلف است.
آفتاب‌‌نیوز :

«انوشیروان محسنی بندپی» روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان تهران و در جمع خبرنگاران افزود: تهران برای اجرای برخی محدودیت‌ها آزمونه(پایلوت) شده و یکی از همین اقدامات، ممنوعیت ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: پس از آخرین تعطیلات، سفرها و مراسمی‌هایی که در آن روزها برگزار شد، متاسفانه تعداد مراجعان سرپایی، بستری و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه افزایش یافت.

وی مصداقی از این افزایش را بیان و اضافه کرد: در چهارم مهرماه نسبت به روز قبل از آن، تعداد بستری‌ها در این استان ۳۰۰ نفر افزایش یافت و تداوم آن، شرایط را برای خدمت‌رسانی و مدیریت سخت‌تر می‌کند.

محسنی بندپی اظهارداشت: بر همین اساس استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به ستاد ملی کرونا پیشنهاد واگذاری اختیار تصمیم‌گیری به استان‌ها را دادند و این موضوع در جلسه آخر ستاد ملی کرونا تصویب شد.

استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس این مصوبه، اجرای هر پیشنهادی از سوی استان‌ها منوط به تایید آن در ۲ وزارتخانه کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن گروه سه و چهار شامل باشگاه‌هایی که در آن افراد ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، رستوران‌ها و تالارها در سطح استان همچنان ادامه دارد.

محسنی‌بندپی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا با این اقدامات بتوان تراکم جمعیت را کنترل کرد و مدیریت بیماری در استان را شاهد بود.

استان تهران از هفته گذشته در وضعیت بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین