کد خبر: ۶۷۳۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

دستگیری جاعلان مدرک تحصیلی در تهران/ جزئیات

پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری جاعلان مدرک تحصیلی خبر داد.
دستگیری جاعلان مدرک تحصیلی در تهران/ جزئیات
آفتاب‌‌نیوز :

با تلاش ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران ۳ جاعل مدارک تحصیلی که بیش از ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

در پی دریافت چندین گزارش مبنی بر جعل مدارک تحصیلی توسط ۳ نفر از اعضای یک باند در حوالی میدان حر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد جاعلان با ترفندهای خاص و تبلیغ در فضای مجازی به بهانه صدور مدرک برای خروج از کشور مشتریان خود را جذب کرده ‌و از این راه مبالغ هنگفتی دریافت می کردند.

بر اساس این گزارش، اقدامات گسترده ماموران برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد ‌و پس از انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه متهمان در حوالی میدان حر و بهشتی شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر ۳ متهم در عملیات های همزمان و جداگانه در سی ام شهریور ماه دستگیر شدند.

گفتنی است، متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشتند تاکنون بیش از ۱۵۰ مدرک تقلبی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاهی جعل کرده اند.

کارشناسان ارزش ریالی مبالغ دریافتی متهمان را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند که هر ۳ متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
در بایگانی انها اسامی نماینده متخلف و مدیر خلاف کار و.....اختلاس گرها ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین